دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1396 - 12:10

آخرین وضعیت پرونده «ژوزه» از زبان معاون اجرایی پرسپولیس

محمدعلی ترکاشوند گفت: وزارت ورزش باید در مورد پرداخت بدهی ژوزه به باشگاه پرسپولیس کمک کند چون باشگاه به تنهایی قادر به پرداخت بدهی 7 میلیاردی این مربی نیست.
کد خبر : 198303

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مانوئل ژوزه این روزها اسمی خطرناک برای باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید و فیفا بخاطر شکایت این مربی علیه سرخپوشان در آستانه صادر کردن حکم است و اگر این حکم صادر شود باشگاه پرسپولیس باید مبلغی حدود 7 میلیارد تومان به ژوزه پرداخت کند که برای باشگاه پول زیادی به حساب می‌آید و به همین دلیل مانند فصل گذشته از هواداران خواستند تا در توان خودشان به پرسپولیس کمک کنند.


محمدعلی ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تلاش باشگاه پرسپولیس برای حل پرونده «مانوئل ژوزه» گفت: «پرونده ژوزه در فیفا در جریان است و وکلای ما هم پیگیر این پرونده هستند اما اخباری که این روزها بیرون می‌آید شایعه است و هنوز فیفا حکم این پرونده را صادر نکرد. قطعا بدهی باشگاه به ژوزه خیلی زیاد است و مبلغی در حدود 7 میلیارد تومان است که باشگاه به تنهایی نمی‌تواند این مبلغ را پرداخت کند.»


وی ادامه داد: «آقای طاهری در این مورد صحبت‌هایی را با وزارت ورزش انجام داده است و وزارت هم باید در مورد پرداخت بدهی ژوزه باشگاه پرسپولیس را کمک کند. ضمن اینکه طاهری در روزهای آینده در نشستی با حضور خبرنگاران در مورد مسائل کلی باشگاه و پرونده‌های پرسپولیس در فیفا توضیحات کاملی ارائه می‌کنند.»


ترکاشوند در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس از هواداران برای کمک به این باشگاه بیان کرد: «باشگاه پرسپولیس فقط از طریق سامانه 3090 درآمد دارد و هیچ درآمد دیگری ندارد.سال گذشته که باشگاه از هواداران تقاضای کمک کرد مبلغی حدود 700 میلیونی از طرف هواداران به حساب باشگاه واریز شد. در این فصل هم ما انتظار داریم هواداران متعصب پرسپولیس به باشگاه کمک کنند تا ما بتوانیم بدهی‌های باشگاه و مخصوصا بدهی مانوئل ژوزه را پرداخت کنیم.»


معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در رابطه با مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید افزود: «من در جریان کامل این موضوع نیستم ولی تا جایی که اطلاع دارم بازیکنان جدید مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی اول لیگ ندارند.»


وی در رابطه با صحبت‌های بهروز رهبری‌فرد که گفته بود مدیریت باشگاه را از طاهری بگیرند و به مهران مدیری بسپارند گفت: «بهروز رهبری‌فرد یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس است و من هم نظر خاصی در مورد صحبت‌های او ندارم. ما اینجا هستیم تا برای هواداران و باشگاه آرامش ایجاد کنیم و قرار نیست با این صحبت‌ها آرامش تیم را بر هم بزنیم. ضمن اینکه مردم خودشان بهترین قاضی هستند.»


ترکاشوند در مورد حل شدن مشکل باشگاه‌ها با سازمان لیگ برای بلیط فروشی و تبلیغات محیطی افزود: «مشکل بلیط فروشی همیشه در فوتبال وجود داشت اما امسال صحبت‌هایی انجام شد تا باشگاه‌ها بتوانند از بلیط فروشی و تبلیغات محیطی درآمدزایی داشته باشند. تیم‌ها در 15 بازی لیگ میزبان هستند و ما حساب کردیم به طور میانگین باشگاه پرسپولیس می تواند برای هر بازی که میزبان است حدود 500 میلیون تومان درآمد داشته باشد و در کل فصل این مبلغ به حدود 7.5 میلیارد می‌رسد که برای باشگاه پرسپولیس درآمد بسیار زیادی محسوب می‌شود.»


وی ادامه داد: «در فصل گذشته بخاطر بازی‌های زیبای پرسپولیس برای هر بازی در ورزشگاه آزادی حدود 50 هزار نفر می‌آمدند و هوادار اگر بداند پولی که بابت بلیط پرداخت می‌کند به حساب باشگاه واریز می‌شود بیشتر از این تعداد به ورزشگاه می‌آیند. ما در فصل گذشته فقط در دو بازی لیگ قهرمانان آسیا در بلیط فروشی درآمد داشتیم. اما در فصل جدید باید هماهنگی‌های صورت گیرد تا باشگاهها هم بتوانند از بلیط فروشی درآمد داشته باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته