دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1396 - 10:55

توضیحات عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی درباره تغییر چارت دانشگاه

صالح اسکندری با اشاره به تحولات ساختاری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در رویکرد جدید مدیریتی دانشگاه، تکالیف قانونی به روسای واحدهای استانی دانشگاه تفویض می شود.
کد خبر : 198282

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا صالح اسکندری با اشاره به تحولات ساختاری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در رویکرد جدید مدیریتی دانشگاه، نقش و جایگاه راهبردی و سیاستگذاری ستاد و سازمان مرکزی دانشگاه تقویت می شود و به روسای واحدها در حد اختیارات و تکالیف قانونی، تفویض اختیار صورت می پذیرد.
وی با اشاره به اجماع حاصل شده در کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: همراهی وزیران عضو این کمیته با تغییرات مدیریتی دانشگاه ستودنی است و باید از اعضای این کمیته که نسبت به دانشگاه آزاد اهتمام جدی داشتند تشکر کرد.
اسکندری ادامه داد: رای قاطع به فرهاد رهبر توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مسیر تحولات مثبت در دانشگاه آزاد را هموارتر کرده و این تحولات به خصوص در کیفی سازی آموزشی، اقتصاد دانش بنیان، رویکردهای منطقه ای‌ دانشگاه آزاد اسلامی در غرب آسیا و شمال آفریقا، ایجاد شجاعت و جرات علمی در بین دانشجویان و استادان موثر است.
وی با اشاره به ضرورت تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم در خصوص رشته محل های دانشگاه آزاد اظهار امیدواری کرد وزارت علوم تا پایان ماموریتش در دولت یازدهم به این موضوع فیصله بدهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته