دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1396 - 10:56

9 ساعت پرالتهاب پیش روی 7 باشگاه لیگ برتری/ بازیکنان جدید سرخابی‌ها پشت خط

7 باشگاه لیگ برتری اگر نتوانند تا ساعت 20 امشب مجوز‌های لازم را بگیرند نمی‌توانند در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.
کد خبر : 198281

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران امشب با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود و نکته مهمی که در این میان وجود دارد این مساله است که هنوز 7 باشگاه مجوز بازی بازیکنان جدید خودشان را نگرفته‌اند.


فدراسیون به دلیل بدهی زیادی که باشگاه‌ها دارند و برای جلوگیری از افزایش این بدهی‌ها قانونی را تصویب کرد که باشگاه‌ها بتوانند به صورت پلکانی بدهی‌های خودشان را پرداخت کنند.


باشگاه‌ها هم برای فصل جدید می بایست نامه‌ای از کمیته انضباطی می‌گرفتند تا با تایید دبیرکل فدراسیون بتوانند مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید خودشان را دریافت کنند. اما گویا تاکنون 7 باشگاه نتوانستند این مجوز را کسب کنند.


طبق صحبت‌های فریبرز محمودزاده تاکنون 7 باشگاه پرسپولیس، استقلال تهران، پدیده، سیاه جامگان، سپیدرود، نفت تهران و پیکان موفق نشده‌اند مجوز لازم را برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود از کمیته انضباطی دریافت کنند و اگر تا ساعت 20 شب امشب هم این مجوز دریافت نشود این 7 باشگاه نمی‌توانند در اولین بازی خود در لیگ برتر از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.


محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا اعلام کرد که کارمندان سازمان لیگ شب گذشته هم تا ساعت 24 در سازمان حضور داشتند تا پیگیر کارهای باشگاه‌ها باشند و امشب هم تا آخرین لحظات حضور دارند تا کارهای اداری برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید این 7 باشگاه انجام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته