دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر ولایتی در برنامه تلویزیونی مجله دانشگاه:

دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف توانسته به بالندگی لازم برسد

برنامه «مجله دانشگاه» شب گذشته با انتخاب گزیده‌‎هایی از سخنان دکتر ولایتی، علی محمد نوریان، عبدالله جاسبی، علیرضا منادی و علیرضا ایرانبخش از شبکه یک سیما پخش شد.
کد خبر : 198278

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در ابتدای این برنامه رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی به اهمیت تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: «آنچه اهمیت بالایی از دوران دبستان تا دانشگاه دارد مسائل تربیتی و پرورشی است. طبق آیه وَیُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَةَ؛ در قران کریم جز یک مورد هرجا از تعلیم و تربیت یاد کرده و تربیت را مقدم بر تعلیم دانسته است.»


در ادامه دکتر نوریان، دبیرکل هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی نیز به اهمیت علم و تکنولوژی در سعادتمندی بشر اشاره کرد و افزود: «گسترش نظریه پردازی‌ها در حوزه‌های دینی، فرهنگی و... از ضرورت‌های جامعه است.»


همچنین دکتر منادی، معاون امور مجلس دانشگاه آزاداسلامی هم به تاسیس این دانشگاه اشاره کرد و گفت: «با تاسیس و گسترش دانشگاه آزاداسلامی در بسیاری از شهرهای کوچک آباد و رونق اقتصادی صورت گرفت. براساس تولیدات علمی و مقالات جایگاه علمی ما در دنیا 14 است که بدون تولیدات علمی دانشگاه آزاداسلامی رتبه علمی ایران 23 بود.»


همچنین دکتر جاسبی، عضو هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این برنامه گفت: «این عظمت و کار بزرگی که صورت گرفته در وهله اول لطف الهی و پس از آن کمک حضرت امام (ره) ، مسئولان و حاصل تلاش شبانه روزی و نفس‌گیر مجموعه اساتید و پرسنل دانشگاه آزاداسلامی بوده است.»


در پایان برنامه دکتر ایرانبخش، مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: «امروز بعد از گذشت 3 دهه از عمر این دانشگاه شاهد هستیم که دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف توانسته به بالندگی لازم برسد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته