دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1396 - 16:33

متهم: من بنیتا را زنده رها کردم/ بازپرس پرونده: شواهد مبنی بر قتل عمد است

دو متهم پرونده «بنیتا» دختر 8 ماهه صبح امروز پس از دستگیری، اعتراف و روز حادثه را بازخوانی کردند.
کد خبر : 198201

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، یکی از متهمان درباره روز حادثه می‌گوید: صبح روز پنج‌شنبه (29 تیر) همراه دوستم برای تهیه مواد مخدر به منطقه مشیریه رفته بودیم که ناگهان دوستم متوجه روشن بودن خودروی پراید بدون راننده در مقابل خانه‌ای شد و پیشنهاد سرقت را مطرح کرد. من به سرعت به سمت خودرو رفتم و پشت فرمان نشستم و دوستم جلوی در خانه رفت تا مانع صاحب خودرو شود.



او می‌افزاید: وقتی پشت فرمان نشستم در همان لحظه صاحب خودرو از خانه خارج شد و خودش را روی جلو خودرو انداخت تا مانع سرقت شود اما من با حرکات مارپیچ او را روی زمین انداختم و به سرعت وارد اتوبان امام علی (ع) شدم و به سمت افسریه حرکت کردم.


این متهم در خصوص لحظه‌ای که متوجه حضور کودک 8 ماهه داخل خودرو می‌شود، می‌گوید: من از صدای گریه‌هایش متوجه شدم کودکی درون خودرو است، اما نمی‌توانستم کاری انجام دهم، در نهایت در منطقه قیام دشت توقف کردم.


او می‌افزاید: وقتی به آنجا رسیدیم دوستم از چند خودرو تعدادی قطعه سرقت کرد و رفت اما من همراه آن نوزاد به منطقه مامازند رفتم. وقتی به آنجا رسیدم خودرو را با نوزادی که داخلش بود رها کردم و برای استراحت به منزل یکی از دوستانم رفتم و پس از آن از سرنوشت خودرو و کودکی خبری نداشتم،تا آن موقع نوزاد زنده بود.


گفتنی است، محسن مدیر روستا، بازپرس پرونده اعلام کرده است شواهد و مدارک نشان از قتل عمد بنیتا دارد.



بر اساس این گزارش، متهمان این پرونده سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو هستند که یکی از آنها به تازگی از زندان آزاد شده است. بررسی‌های پلیس موجب لو رفتن مخفیگاه یکی از متهمان شد که وی در بازجویی‌ها همدستش را لو داد. به محض اعتراف متهمان، پلیس برای شناسایی خودرو اقدام می‌کند اما با جسد بنیتا که به علت گرمای زیاد دچار جمود نعشی شده بود، مواجه می‌شوند.
در حال حاضر، با دستور قضایی جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است. تحقیقات برای جزئیات این پرونده در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد و با توجه به محل مرگ دختر کوچولو به احتمال زیاد پرونده قتل عمد به دادسرای پاکدشت ارجاع می‌شود.


گفتنی است، پنج‌شنبه (29 ‌تیرماه) سارقی قصد ربودن خودروی پدر بنیتا را داشت که وقتی پدر این کودک هشت ماهه از پارکینگ خارج و تنها لحظاتی به قصد بستن در خودرویش را ترک می‌کند، سارق سریعا نقشه خود را عملی می‌کند، غافل از اینکه بنیتا در صندلی جلوی ماشین بود. متاسفانه پس از گذشت 6 روز از حادثه امروز خبر پیدا شدن جسد بنیتا از سوی مقامات قضایی اعلام شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: بازپرس بنیتا متهم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته