دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1396 - 14:12

امیر موسوی: همه «نقاط حساس» دشمنان تحت اشراف اطلاعاتی ایران است

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه نقاط حساس دشمنان تحت اشراف اطلاعاتی ما قرار دارد و هر زمان بخواهیم آنها را مورد هدف قرار می‌دهیم.
کد خبر : 198122

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی در یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اکنون در مناطق مورد نظر اشراف اطلاعاتی کامل داریم و اگر سرعت عمل برادران را در هدف قراردادن محله‌های داعش در دیرالزور را می‌بینیم به دلیل این است که نیروی قدس چندین هدف را در اختیار آنان قرار می‌دهد.


جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز همه نقاط حساس دشمنان تحت اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و هر زمان بخواهیم آنها را مورد هدف قرار می‌دهیم، این اقتدار و اعتماد به نفس و اعلام قدرت به دشمنان خدا، برآمده از شجره طیبه‌ای است که شهدای اطلاعات در دفاع مقدس غرس کردند و امروزاز آن بهره می‌بریم.


وی افزود: دنیا بداند ما بر سر دین خود با هیچ کس معامله نمی‌کنیم، بر سر ارزش‌های خودمان با هیچ کس مذاکره نمی‌کنیم، ما از آرمان‌های خود سر سوزنی کوتاه نمی‌آییم و برای امنیتمان با احدی شوخی نداریم و جواب ترقه را با موشک خواهیم داد.


موسوی گفت: قدرت‌های بزرگ در محاسبات خود بزرگ هستند، اما در محاسبات ما هیچ قدرتی بالاتر از خداوند وجود ندارد و به برکت ایمان به خداوند از هیچ قدرت ظاهری هراسی نداریم.


وی گفت: در مورد توطئه دشمنان هوشیار باشید، شک نکنید فرزندان ملت در نیروهای مسلح آنچه را که باید، انجام می‌دهند و کوچکترین نگرانی از نیروهای مسلح نداشته باشید اما تهدید همه جانبه است و دشمنان ما جدی‌اند و می‌فهمند که جمع انقلاب اسلامی با نظام سلطه در جهان ممکن نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته