دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1396 - 10:04
در گفت‌وگو با آنا؛

اسدی: استقلال تلاش کند برابر ما بازنده نباشد/ به‌دنبال رتبه تک رقمی هستیم

کاپیتان صنعت‌نفت آبادان گفت: استقلالی‌ها بازی سختی مقابل ما خواهند داشت و در هوای گرم آبادان باید حداکثر تلاش خود را بکنند تا برابر ما بازنده نشوند.
کد خبر : 198106

مرتضی اسدی درباره آخرین وضعیت تیم صنعت‌نفت آبادان پیش از شروع هفدهمین دوره لیگ برتر به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «ما پس از 3 اردوی خوبی که پیش از شروع فصل داشتیم در بهترین شرایط برای انجام اولین بازی لیگ هستیم. بازیکنان زیر تمرینات سخت و پرفشار به خوبی آماده شدند و از لحاظ روحی هم در بهترین وضع هستیم. مشکل خاصی وجود ندارد و آماده‌ایم تا در هفته نخست بهترین نتیجه را بگیریم.»


او درباره اینکه کاپیتان تیم صنعت‌نفت در اولین فصل حضورش در این تیم شده است، اظهار داشت: «آن قدر بازیکن با تجربه در تیم صنعت وجود دارد که بازوبند کاپیتانی تنها یک نماد شده است. همه بازیکنان درون زمین کاپیتان هستند و من تنها یک بازوبند روی دستم دارم. هدف ما موفقیت است و مسئله کاپیتانی اهمیت ندارد چون همه درون زمین تیم را هدایت می‌کنیم.»


کاپیتان صنعت‌نفت درباره حمایت هواداران این تیم در تمرینات پیش‌فصل بیان کرد: «واقعا به‌نظرم این حمایتی که دیدیم کم‌نظیر بوده است. ما در تمامی تمرینات داخل آبادان با حمایت پرشوری مواجه شدیم که از حالا مسئولیت‌مان را مضاعف کرده است. مردم آبادان زندگی‌شان تیم صنعت‌نفت است و همه کاری می‌کنند تا این تیم به نتیجه برسد. امیدوارم بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم و با پشتیبانی یار دوازدهمی که داریم به‌خصوص در بازی‌های خانگی حداقل 3 امتیاز را بگیریم تا در پایان فصل رتبه‌ای بهتر از فصل قبل را به‌دست آوریم.»


وی درباره دیدار با استقلال در هفته نخست لیگ بیان داشت: «استقلال نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است و نفرات خیلی خوبی را هم در این فصل جذب کرده است. تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و قطعا برای نتیجه‌گیری در این رقابت‌ها آسیایی هم بسته شده است. با این حال ما هم تنها نیستیم و از حمایت هواداران خود بهره می‌بریم. استقلالی‌ها بازی سختی مقابل ما خواهند داشت و در هوای گرم آبادان باید حداکثر تلاش خود را بکنند تا برابر ما بازنده نشوند. البته در هر بازی تیمی که بهتر از فرصت‌های خود استفاده کند برنده می‌شود اما ما که از امتیاز میزبانی بهره می‌بریم نمی‌خواهیم در خانه کمتر از 3 امتیاز به‌دست آوریم.»


اسدی درباره اینکه چگونه از پیروزی برابر استقلال اطمینان دارد، بیان کرد: «من مطمئن نیستم که ما برنده می‌شویم ولی می‌خواهیم که در ماراتن لیگ برتر سرافراز باشیم. انتظار از تیم ما نباید شق‌القمر باشد و اینکه بخواهند ما مثلا دوم لیگ شویم ولی باید در بازی‌های خانگی نه تنها برابر استقلال بلکه مقابل همه رقبا برنده باشیم تا در جایگاه مناسبی در پایان فصل قرار بگیریم. ما موظف به انجام بهترین بازی هستیم و در تمامی بازی‌ها با تمام نیرو بازی خواهیم کرد. شاید نتوانیم به حداکثر خواسته‌مان برسیم ولی می‌خواهیم به رتبه تک رقمی دست یابیم که هدف‌گذاری باشگاه برای لیگ هفدهم است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته