دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1396 - 15:54
در گفت و گو با آنا؛

عشوری: تراکتور خانه اول و آخر من است / سخت‌ترین بازی تراکتور مقابل استقلال خوزستان است

هافبک تدافعی تراکتور گفت : من اعتقاد دارم سخت ترین بازی تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان است چرا که قطعا آب و هوای اهواز ما را اذیت خواهد کرد.
کد خبر : 198061

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد وضعیت جسمانی اش بعد از مصدومیت و ثبت قرارداد با تراکتورسازی اظهار کرد: «بعد از اتمام مصدومیت به تمرینات تیم برگشتم و زیر نظر پزشک تیم و کادرفنی تمریناتم را دنبال کردم. خوشبختانه شرایطم نسبت به روزهای اول خیلی فرق کرده است اما هنوز ایده‌آل نیستم ولی به هواداران قول می‌دهم با تمریناتی که انجام می‌دهم روز به روز بهتر شوم.»


وی در ادامه گفت:«‌با پیگیری های آجورلو، گل‌محمدی و حسینی توانستم از اول فصل همراه تیم باشم؛ امیدوارم بتوانم با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهم زحمات این عزیزان را جبران کنم، با اینکه رای اینکه می‌توانم برای تراکتورسازی کمی دیر صادر شد ولی با این حال روحیه خوبی دارم تا بتوانم کمک حال تیم محبوبم باشم.تراکتور خانه اول و آخر من است. »


عشوری به اولین دیدار تیم تراکتور مقابل استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: «به خاطر شرایط آبی و هوایی اهواز قطعا کار سختی مقابل حریفمان داریم. ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا با دست پر به تبریز برگردیم و از اولین هفته لیگ را با قدرت شروع کنیم.»


وی در پایان درباره قرعه سخت تراکتور در هفته های نخست لیگ برتر افزود: «پرسپولیس و استقلال شرایط خوبی دارند و بازی مقابل آنها همیشه با وضعیت خاصی رو به رو است اما من اعتقاد دارم سخت ترین بازی تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان است چرا که قطعا آب و هوای اهواز ما را اذیت خواهد کرد. خدا را شکر در حال حاضر در تیم مشکل خاصی نداریم و باید دست به دست هم بدهیم تا روند رو به رشدی که در تمرینات پیش گرفتیم را در بازی های لیگ نیز ادامه دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته