دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1396 - 13:20
در گفت‌وگو با آنا

سرپرست تیم پیکان: هدف ما کسب سهمیه است/ آقا مجید بازیکن آفریقایی را پسندید

محمدرضا طهماسبی گفت: پیکان در این فصل تیم قدرتمندی است و هدف اصلی ما کسب سهمیه آسیایی است.
کد خبر : 198039

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط پیکان برای اولین بازی لیگ مقابل پدیده گفت: «ما در نقل وانتقالات چند بازیکن کلیدی خودمان را از دست دادیم و به جای این مهره‌ها بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. شرایط تیم خیلی خوب است و همه بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند. پدیده هم تیم قدرتمندی است. امیدواریم در هفته اول لیگ بتوانیم در خانه پیروز میدان باشیم و لیگ را با برد شروع کنیم.»


وی در خصوص هدف این فصل پیکان در لیگ برتر بیان کرد: «پیکان در فصل گذشته نتایج خوبی کسب کرد و حتی شانس کسب سهمیه را هم داشت اما در این فصل هدف اصلی ما ارتقا در جدول است و می‌خواهیم بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم. واقعا کسب سهمیه هم برای ما دور از دسترس نیست و هدف اصلی همه اعضای کادر فنی و بازیکنان رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است. بازیکنان هم در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می‌برند و آمادگی لازم برای رسیدن به چنین هدفی را دارند.»


سرپرست پیکان در مورد مذکرات مجید جلالی با چند بازیکن خارجی افزود: «سیاست باشگاه پیکان در فصل جدید استفاده از بازیکنان جوان است و حدود 13-14 بازیکن از تیم‌های پایه را به تیم بزرگسالان اضافه کردیم. اما در لیست بزرگسالان هم جا داریم و آقامجید هم در سفری که به خارج کشور داشتند چند بازیکن را زیرنظر گرفتند و یک بازیکن آفریفایی نظر سرمربی تیم را جلب کرد که هنوز وضعیت قراردادش مشخص نیست.»


طهماسبی در مورد مذاکرات باشگاه پیکان با حنیف عمران زاده گفت: «کلیه کارهای نقل وانتقالاتی زیرنظر سرمربی تیم انجام می‌گیرد. من در جریان مذاکره باشگاه با عمران زاده نیستم. حنیف بازیکن خوب و باتعصبی است که من هم رفاقت نزدیکی با او دارم اما در جریان پیوستنش به پیکان نیستم.»


وی در مورد تغییر وتحولات زیادی که در این فصل در کادر فنی پیکان صورت گرفت افزود: «جا دارد از زحمات آقایان پورغلامی و عزیزیان تشکر کنم که در فصل گذشته زحمت زیادی برای تیم کشیدند. در فصل جدید هم آقایان صالح و فنایی به جمع ما اضافه شدند که کادر خوب و هماهنگی را تشکیل دادیم که آقامجید در راس آن قرار دارد.»


طهماسبی در مورد اینکه دلیل جلوگیری از صدور کارت بازی بازیکنان پیکان چیست، گفت:‌« یک شکایت از باشگاه سایپا داریم که بر اساس آن به یکی از بازیکنان باید مبلغ 50 میلیون پرداخت کنیم . برای حل این مشکل با باشگاه سایپا صحبن کردیم و امیدواریم که این مشکل برطرف شود.»



انتهای پیام/

برچسب ها: پیکان مجید جلالی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته