دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1394 - 18:02

یک خانم سکاندار معاونت پژوهشی واحد آباده شد

به پیشنهاد رئیس واحد آباده و تصویب دکتر جمال‌زاده نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد، دکتر مرضیه حیدری به سمت معاونت پژوهش و فناوری واحد آباده منصوب شد.
کد خبر : 19792

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد آباده در جلسه معارفه معاون پژوهش و فن آوری با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان از خدمات و تلاش های دکتر عباس قلتاش معاونت سابق پژوهش تشکر و قدردانی کرد.


دکتر مهدی زارع افزود: کار در حوزه پژوهش زیاد است و ما به سمت اقتصاد دانش بنیان و انجام طرح‌های تحقیقاتی برون دانشگاهی حرکت می کنیم تا بتوانیم از وابستگی دانشگاه به شهریه کم کنیم.


در ادامه این جلسه معاون جدید پژوهش واحد در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت ۳ خرداد سالروز فتح خرمشهر افزود: خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمتگذاری به اینجانب را عطا کرده است و از حسن اعتماد رئیس واحد تشکر می‌کنم.


حیدری افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری رکن اصلی پیشرفت کشور تحقیق و پژوهش است و هدف اصلی ما در این حوزه همین مورد است و از انجام طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی حمایت می‌کنیم و به دنبال تجاری سازی آن‌ها هستیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: دکتر مهدی زارع
ارسال نظر
هلدینگ شایسته