دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1396 - 16:05
بازدید مسئول کمیته برنامه‌ریزی علوم ورزشی وزارت علوم از امکانات ورزشی واحد مرودشت

گائینی: واحد مرودشت شرایط برگزاری دوره دکتری فیزیولوژی ورزشی را دارد

مسئول کمیته برنامه‌ریزی علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بخش‌ها و تجهیزات مختلف علوم ورزشی و امکانات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت بازدید کرد.
کد خبر : 197844

دکتر عباس گائینی در این بازدید با مثبت ارزیابی کردن امکانات و تجهیزات ورزشی این واحد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت هم به لحاظ نیروی انسانی و هم به لحاظ امکانات و تجهیزات ورزشی، بسیار مجهز و در حد استاندارد بسیار بالایی است.


استاد دانشگاه تهران، امکانات و خدمات آزمایشگاهی رشته تربیت بدنی این دانشگاه را در دو بخش انسانی و حیوانی مورد بازدید قرار داد و از آن به عنوان یک برند در منطقه برای تجاری سازی در این زمینه و در راستای درآمدزایی این واحد برای خدمات علمی بیشتر در بخش علوم ورزشی یاد کرد.


وی یادآور شد که این واحد دانشگاهی شرایط برگزاری دوره دکتری فیزیولوژی ورزشی را داراست و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری می‌توانند رساله‌های خود را در این واحد دانشگاهی به انجام برسانند.


گائینی در پایان این بازدید در جلسه‌ای با که با حضور دکتر سید ابراهیم حسینی رئیس واحد مرودشت و استادان گروه تربیت بدنی این واحد دانشگاهی در دفتر ریاست برگزار شد، شرکت کرد و از حمایت های ارزنده دکتر حسینی و تلاش های خوب مسئولان و استادان گروه تربیت بدنی این واحد در ایجاد و راه اندازی چنین آزمایشگاه هایی قدردانی و همکاری همه جانبه خود و همکارانش را در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته