دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1394 - 09:41

عرضه 35 هزار تن مرغ و گوشت برای ماه رمضان

مدیرکل تامین دام و فرآوری محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام از عرضه 30 هزار تن مرغ و 5 هزار تن گوشت برای ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر : 19783

رضا سالمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه میزان توزیع اقلام مرغ و گوشت در کشور بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار به شرکت پشتیبانی امور دام اعلام شده است، گفت: نظر ما این است که هر کیلوگرم مرغ برای ماه رمضان با قیمت 5 هزار و 100 تومان و هر گیلوگرم گوشت به قیمت 21 هزار تومان در استان‌ها توزیع شود.


وی با بیان اینکه مرغ عرضه شده برای ماه رمضان به صورت منجمد خواهد بود، تصریح کرد: البته هنوز نرخ قطعی گوشت و مرغ توزیعی برای این ایام به صورت قطعی از سوی ستاد تنظیم بازار اعلام نشده، اما مقدار مورد نیاز برای استان‌ها تعیین و از سوی شرکت پشتیبانی امور دام تامین شده است.


سالمی درباره زمان توزیع این اقلام نیز گفت: سهمیه هر استان بر اساس نسبت جمعیتی و روند توزیعی سال‌های گذشته مشخص شده و گوشت و مرغ تامین شده نیز از یک هفته مانده به ماه مبارک رمضان در سراسر استان‌ها توزیع می‌شود.


مدیر کل تامین دام و فرآوری محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام درباره میزان سهمیه تهران از توزیع این اقلام گفت: به علت اینکه در تهران هم مرغ و هم گوشت به میزان کافی در دسترس است، بنابراین برای ماه مبارک رمضان در این استان توزیع چندانی نخواهیم داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته