دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1396 - 15:04
در گفت و گو با آنا؛

نصرالله عبدالهی: همه بدانند رحمتی کاپیتان اول استقلال است/ جباری پسر خوبی است و تیم را به حاشیه نمی‌برد

سرپرست استقلال گفت: در هفته اول بازی سختی در گرمای آبادان مقابل صنعت نفت داریم و امیدوارم دست پر این شهر را ترک کنیم.
کد خبر : 197809

نصرالله عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صحبت‌های مسئولان باشگاه استقلال با رئیس کمیته انضباطی برای بخشش محرومیت بازیکنان استقلال گفت: «صبح امروز به همراه آقایان افتخاری و منصوریان و بازیکنان محروم استقلال به کمیته انضباطی رفتیم. صحبت‌های خوبی بین دو طرف انجام شد و درخواست ما این بود که کمیته انضباطی محرومیت بازیکنان ما را لغو کند. باشگاه استقلال در سخت‌ترین شرایط بازیکنانش را دراختیار تیم ملی قرارداد ولی در این برهه زمانی واقعا نمی‌توانستیم بازیکنی را به تیم ملی امید دهیم.»


وی ادامه داد: «باشگاه استقلال در مهمترین بازی فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا امید نورافکن را به تیم ملی جوانان داد که نتیجه عدم حضور این بازیکن را در ترکیب تیم دیدیم. اما در حال حاضر تیم ملی امید از ما 3 بازیکن درخواست کرد که ما با رفتن مهدی قائدی به تیم ملی امید موافقت کردیم اما به دلیل اینکه بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم کمیته فنی باشگاه ترجیح داد که حسینی و نورافکن را به تیم ملی ندهد. پادوانی و مگویان مصدوم هستند و منتظری هم هنوز مجوز بازی خودش را نگرفته و اگر ما مجید حسینی را به تیم ملی امید می‌دادیم در اولین هفته لیگ اصلا در پست دفاع میانی بازیکن نداشتیم.»


سرپرست استقلال در خصوص اولین بازی این تیم در مقابل صنعت نفت آبادان افزود: «در اولین هفته لیگ باید در گرمای مرداد ماه به آبادان برویم. قطعا بازی سختی داریم. اما همه بازیکنان و کادر فنی در شرایط خوبی به سر می‌برند و امیدوارم بتوانیم دست پر از آبادان برگردیم.»


وی در رابطه با این مساله که امسال کاپیتان‌های استقلال چه بازیکنانی هستند بیان کرد: « این بار برای آخرین بار می‌گویم تا همه بدانند که مهدی رحمتی کاپیتان اول تیم است تا دیگر در این خصوص حرف و حدیثی درست کنند و نخواهند تیم را به حاشیه ببرند. اما در مورد سایر نفرات هنوز تصمیمی نگرفته شد و در استقلال هم همه به دنبال موفقیت تیم هستند و اینکه در نبود رحمتی بازوبند را چه بازیکنی بگیرد زیاد مهم نیست.»


عبدالهی در خصوص وضعیت مجتبی جباری و اینکه گفته می شود او امسال با توجه به خصوصیات اخلاقی که دارد برای استقلال حاشیه ساز می‌شود گفت: «من مجتبی جباری را وقتی خیلی کوچک بود دیدم و تاکنون برخوردی با او نداشتم. اما صحبت‌هایی که در مورد این بازیکن می‌شود همه شایعه است. جباری بازیکن بزرگی و پسر خوبی است که هم در داخل زمین و هم خارج از زمین می‌تواند به تیم کمک کند و مطمئن هستم او تیم را به حاشیه نمی برد.»


وی در رابطه با اضافه شدن بازیکنان جدید به استقلال و احتمال حذف چند بازیکن از لیست فعلی افزود: «امید ابراهیمی آخرین بازیکنی بود که قراردادش را ثبت کرد. فعلا لیست تیم تکمیل است. محسن کریمی را هم به دلیل مصدومیت در نیم فصل اول از لیست خارج کردیم. اما همه چیز بستگی به نظر کادر فنی دارد و باید منتظر باشیم ببینیم چه تصمیماتی اتخاذ می‌شود.»


سرپرست استقلال در مورد وضعیت هرایر مگویان و اینکه باشگاه به او پیشنهاد داد که 200 هزار دلار بگیرد و از استقلال برود گفت: «باشگاه پیشنهاد رفتن به مگویان نداده و این حرف‌ها شایعه است. ماندن یا نماندن مگویان بستگی به نظر کادر فنی دارد و تاکنون هیچ چیز مشخص نشد.»


عبدالهی در مورد شکایت کاوه رضایی و تیموریان از استقلال به AFC گفت: «باشگاه وکیل دارد و وکیل خصوصی هم پیگیر این مساله است. تا جایی که من اطلاع دارم مدیربرنامه‌های این بازیکنان شیطنت می‌کند و این مشکل را درست کرده‌است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب