دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1394 - 09:05
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان مطرح کرد:

الگوی موفق دانشگاه آزاد اسلامی در نظام آموزشی

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک سرمایه ملی است، گفت: این دانشگاه متعلق به یک شخص و جریان خاص نیست و الگوی موفق انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 19773

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عباس مقتدایی در حاشیه برگزاری کنفرانس بین‌المللی انجمن و مؤسسات آموزش عالی جنوب شرق آسیا (آسایهل) در دانشگاه آزاد اصفهان در جلسه‌ای که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از فرزندان انقلاب اسلامی مطرح می‌شود.


وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از الگوهای موفق انقلاب اسلامی در جهان است، بیان کرد: امروزه شاهدیم که قشر عظیمی از جوانان کشور از تحصیلکرده‌ها و فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.


رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان دانشگاه آزاد اسلامی را محل بروز و ظهور توانمندی‌های مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ما موفق شدیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی الگوهای زیادی همچون بسیج را به جهان معرفی کنیم که امروز سایر کشورها از آن الهام گرفته‌اند.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توانسته در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری گام‌های مؤثری بردارد، بیان کرد: امیدواریم این روند موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی توسط این دانشگاه ادامه پیدا کند.


مقتدایی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یک سرمایه ملی است و افراد زیادی برای رسیدن به جایگاه فعلی این دانشگاه زحمت کشیده‌اند و همه باید قدردان این تلاش‌ها باشیم و چنانچه حتی نقدهایی هم به این دانشگاه داریم، باید دلسوزانه آن را مطرح کنیم.


وی ضمن تاکید بر مطرح شدن موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان تصریح کرد: ریاست فعلی دانشگاه آزاد به خوبی با این موضوع برخورد و با کمیسیون تخصصی آموزش و تحقیقات مجلس همراهی کرد.


نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: نشانه‌ها حاکی از آن است که حرکت دانشگاه آزاد اسلامی رو به جلو بوده و در راستای ارتقا و قوت گام برمی‌دارد و به خوبی در فضای رقابتی آموزشی کشور عمل کرده است.


وی با تاکید مجدد بر این مطلب که دانشگاه آزاد اسلامی یک سرمایه ملی است و متعلق به یک شخص و جریان خاص نیست، اظهار کرد: در این دانشگاه دیدگاه‌ها و سلایق متعددی وجود دارد که چنانچه دانشگاه آزاد از این تضارب‌آرا به نحو احسن استفاده کند، موجب ارتقای آن خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب