دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1394 - 08:50

قهرمانی چلسی در روز خداحافظی دروگبا/ آخرین بازی جرارد در ترکیب لیورپول

جان تری کاپیتان تیم فوتبال چلسی در حالی که از دو هفته قبل قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس قطعی شده‌بود شب گذشته جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.
کد خبر : 19770

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته سی و هشتم و پایانی لیگ برتر انگلیس شب گذشته با انجام 10 بازی به طور همزمان برگزار شد که طی آن چلسی قهرمان زودهنگام این مسابقات در زمین ساندرلند به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد میزبانش عبور کند. این آخرین حضور دروگبا با پیراهن آبی پوشان در مسابقات لیگ برتر بود. چلسی با این پیروزی 87 امتیازی شد و مقتدرانه جام قهرمانی را از آن خود کرد.


لیورپول در روزی که کاپیتان جرارد آخرین بازی خود را با پیراهن این تیم انجام داد با نتیجه 6 بر یک از استوک سیتی شکست خورد، تا آخرین حضور جرارد در لیگ برتر با یک شکست تحقیرآمیز همراه شود. البته استیون جرارد در آخرین بازی خود برای لیورپول تک گل تیمش را به ثمر رساند.


منچسترسیتی نیز در آخرین دیدار فرانک لمپارد در لیگ برتر موفق شد با 2 گل ساوتهمپتون را شکست دهد. فرانک لمپارد زننده یکی از دو گل تیمش بود. منچستر با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 79 رساند و نایب قهرمان شد.


منچستریونایتد نیز مقابل هال سیتی با تساوی بدون گل متوقف شد. آرسنال نیز که شانسی برای دوم شدن نداشت موفق شد با نتیجه 4 بر یک وست برومویچ را شکست دهد و سوم شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب