دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی دکتر ولایتی

حکم ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تقدیم فرهاد رهبر شد

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، حکم دکتر فرهاد رهبر را به عنوان «رئیس دانشگاه آزاد اسلامی» به وی تقدیم کرد.
کد خبر : 197697

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر علی اکبر ولایتی در جلسه شورای سرمایه‌گذاری و اقتصاد دانش‌بنیان، که صبح امروز با حضور اعضای شورا و معاونان سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، حکم ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را تقدیم دکتر فرهاد رهبر کرد.


او در ابتدای این جلسه انتصاب دکتر فرهاد رهبر را به عنوان رئیس دانشگاه تبریک گفت و ادامه داد: «برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون داریم و امیدواریم که بتوانند با سابقه طولانی که در علم، ‌اقتصاد و دانشگاه دارند، اهداف دانشگاه آزاد را پیش ببرند. این دانشگاه همواره حمایت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مرحوم آیت‌الله هاشمی را همراه خود داشته است. آیت‌الله هاشمی نقش مهمی در تاسیس دانشگاه آزاد و دفاع از کیان دانشگاه داشتند.»


او افزود:‌ انتظار ما این است که حوزه آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی حرف اول را بزند و این دانشگاه با هماهنگی دولت در جهت پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده این دانشگاه پیش رود همچنین سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و تصمیمات هیات امنا را سرلوحه کار خود قرار دهد.


به گزارش آنا، در پی تصویب انتصاب دکتر فرهاد رهبر از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، روز گذشته دکتر علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، در حکمی، فرهاد رهبر را به عنوان رئیس این دانشگاه منصوب کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته