دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در سفر هیات ایرانی به فرانسه رخ داد

امضا تفاهم‌نامه آموزشی بین اتاق ایران و اتاق پاریس ایل‌دوفرانس

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق بازرگانی پاریس ایل‌دوفرانس با هدف افزایش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : 197657

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران،‌ این اتاق و اتاق بازرگانی پاریس با هدف افزایش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.


بر اساس این تفاهم‌نامه میان غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران و دیدیر کلینگ رئیس اتاق بازرگانی پاریس ایل‌دوفرانس به امضا رسید، دو طرف توافق کردند نسبت به برگزاری سمینارها، کارگاه‌ها و دوره های مشترک آموزشی اقدام کنند.


طبق سند امضا شده همچنین اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی پاریس زمینه تاسیس یک مرکز آموزشی بین‌المللی را به منظور ایجاد دوره‌های تجارت بین‌الملل، مدیریت، اقتصاد و دیگر رشته‌های مرتبط در تهران فراهم خواهند کرد.


غلامحسین شافعی پس از امضای این تفاهمنامه گفت: اتاق بازرگانی پاریس در زمینه مسائل آموزشی از درجه مقبولیت بسیار بالایی در دنیا برخوردار است و تجربیات آن با تجربیات بسیاری از دانشگاه‌های مطرح دنیا قابل مقایسه است؛ به همین دلیل اتاق ایران مصمم به استفاده از این تجربیات است.


رئیس اتاق ایران با اشاره به جایگاه آموزش در توسعه اقتصادی گفت: آموزش‌های به‌روز در حوزه کسب و کار و به خصوص آموزش بازاریابی بین المللی نقطه مفقوده محیط کسب و کار ایران است و امیدواریم اتاق ایران بتواند در آینده نزدیک شعبه ای از دانشکده‌های وابسته به اتاق پاریس را در تهران ایجاد کند تا زمینه توسعه آموزش‌های لازم برای بازرگانان و فعالان اقتصادی ایران بیش از پیش فراهم شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب