دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1396 - 12:51
در گفت‌وگو با آنا

رضا مهاجری: چهره تیم‌ها در لیگ هفدهم تغییر کرده/ امیدوارم بازیکنان جدید کمک حال پدیده باشند

سرمربی پدیده گفت: تیم‌های لیگ برتر تغییرات زیادی در تیم خودشان داشتند و در فصل جدید با چهره جدیدی از تیم‌ها روبرو هستیم.
کد خبر : 197655

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط تیم پدیده برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر گفت: «ما طی یک ماه گذشته تمرینات و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای آغاز لیگ تقریبا به آمادگی کامل رسیده‌ایم. تیم‌های لیگ برتر تغییرات زیادی در تیم خودشان داشتند و در فصل جدید با چهره جدیدی از تیم‌ها روبرو هستیم و به همین دلیل چند هفته زمان می‌برد تا شناخت خوبی از سایر رقبا به دست بیاوریم.»


وی در مورد اولین بازی پدیده در لیگ مقابل پیکان افزود: «پیکان تیم خوبی است و در فصل گذشته نشان داد که قابلیت‌های زیادی دارد. البته پیکان در این فصل تغییرات زیادی داشت و چند بازیکن اصلی فصل گذشته‌اش را از دست داد که به جای آنها بازیکنان خوبی به خدمت گرفت. این تغییرات در تیم‌ها طبیعی است و سیستم کلی یک تیم با جابجایی چند بازیکن تغییر نمی‌کند. امیدوارم در هفته اول بازی خوبی به نمایش بگذاریم و لیگ را با برد شروع کنیم.»


مهاجری در خصوص شرایط بازیکنان جدیدی که به پدیده پیوستند گفت: «بازیکنان خوبی در نقل وانتقالات به پدیده اضافه شدند و در تمرینات و اردوهایی که پشت سرگذاشتیم قابلیت‌های خودشان را نشان دادند. امیدوارم در فصل جدید بتوانیم از ظرفیت این بازیکنان به نفع پدیده استفاده کنیم.»


سرمربی پدیده در خصوص مشکلات ورزشگاه ثامن که سازمان لیگ مجوز برگزاری بازی در این استادیوم را هنوز صادر نکرد بیان کرد: «مسئولین سازمان لیگ در بازدیدی که از ورزشگاه ثامن داشتند اعلام کردند که چند مشکل در استادیوم وجود دارد که ظاهرا هنوز این مشکلات حل نشد و سیاه جامگان هم باید در هفته اول در ورزشگاه دیگری میزبانی کند. ما هم تکلیف خودمان را در هفته دوم نمی‌دانیم که اگر تا آن زمان مشکلات ورزشگاه ثامن حل نشود باید در کدام ورزشگاه به میدان برویم.»


مهاجری در مورد عدم برگزاری بازی‌های تیم‌های مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: «ما از همه طریق درخواست خودمان را برای بازی در ورزشگاه امام رضا دادیم اما آقایان دلایلی می‌آورند که کمی عجیب به نظر می‌رسد. زمانی که ورزشگاه را می‌ساختند لابد فکر همه چیز را کردند و این استادیوم را در مرکز شهر بنا کردند. ورزشگاه امام رضا 1300 پارکینگ طبقاتی دارد که و امکانات دیگری دارد که می‌توان از آن استفاده کرد ولی متاسفانه تاکنون اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه به تیم‌های مشهدی داده نشد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته