دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1396 - 14:53
در گفت و گو با آنا؛

محمد آذرپی: درگاهی نهایت کم‌لطفی را به ما کرد/ این رفتار در شأن یک خانم نبود

سرمربی تیم ملی بزرگسالان ژیمناستیک بعد از برکناری اش از تیم ملی گفت: به جای جلسه و گفت‌و‌گو نامه تسویه حساب برای ما فرستادند.
کد خبر : 197469

محمد آذرپی سرمربی تیم ملی بزرگسالان ژیمناستیک در واکنش به برکناری‌اش از فدراسیون پس از حضور زهرا اینچی درگاهی به عنوان رئیس فدراسیون به خبرنگار آنا گفت: «من اصلا از این موضوع خبر نداشتم و حتی با رئیس فدراسیون گفت و گویی نداشتم و امروز فقط نامه ای به من رسید که اسامی 17 نفر از جمله خودم در آن قید شده بود که باید به فدراسیون می رفتیم و تسویه حساب می کردیم.»


وی گفت: «معمولا تصمیم هایی این‌چنینی به این صورت گرفته می شود که رئیس فدراسیون با اعضای کادرفنی جلسه‌ای می‌گذارد و نقطه نظراتش را مطرح می‌کند نه اینکه ما از همه جا بی‌خبر باشیم و حتی هیچ تماسی هم با رئیس فدراسیون نداشتیم اما به یک باره نامه تسویه حساب برای ما فرستاده می‌شود.»


آذرپی تاکید کرد: « این نهایت کم‌لطفی است و در شان یک خانم نبود که این رفتار را داشته باشد. به هر حال درگاهی رئیس فدراسیون است و این اختیار را دارد که در مورد همه چیز تصمیم بگیرد اما نوع برخورد او مناسب نبود. ما مدتهاست در ژیمناستیک فعالیت می کنیم و با وضعیتی که این رشته دارد که از نظر امکانات در فقر مطلق است اما توانستیم سه مدال برنز در آسیا به دست بیاوریم. من هم به عنوان سرمربی به شاگردانم آموزش می‌دادم اما امروز با نامه تسویه حساب روبه رو شدم. بهتر بود اگر تغییری صورت می‌گرفت ابتدا خودمان می فهمیدیم و با درگاهی صحبت می کردیم بعد این تصمیم گرفته می شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته