دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1396 - 11:02

خواب وزیر چه زمانی برای پرسپولیس تعبیر می‌شود/ شنیدن آژیر قرمز از اردوگاه سرخ‌ها

در حالی که سه روز به آغاز هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باقی مانده است اما هنوز تکلیف هیات مدیره پرسپولیس مشخص نیست و بازیکنان این تیم از اوضاع مالی باشگاه گلایه دارند.
کد خبر : 197371

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس این روزها در خارج از زمین مشکلات زیادی دارد. بازیکنان پرسپولیس بعد از قهرمانی در سوپرجام لب به اعتراض گشوند و از پرداخت نشدن مطالبات گلایه‌های زیادی مطرح کردند و در این بین مهدی طارمی هم از رفتار مدیران باشگاه انتقاد کرد که این حرف طارمی با حمایت اکثر بازیکنان پرسپولیس روبرو شد.


اما در این بین مدیران باشگاه هم که از وضعیت خودشان در آینده خبر ندارند و نمی‌دانند که جزء گزینه‌های وزارت ورزش برای حضور در هیات مدیره هستند به نوعی باشگاه را به حال خودش رها کردند.


گفته می‌شود وزارت ورزش برای هیات مدیره پرسپولیس دنبال گزینه‌هایی است که حضور این افراد باعث می‌شود تا برانکو دیگر جایی در پرسپولیس نداشته باشد و این افراد مخالف حضور مربی خارجی در پرسپولیس هستند. علی اکبر طاهری هم که باشگاه را در سال‌های گذشته به صورت سرپرستی مدیریت کرد و عملا اختیارات زیادی ندارد تا بتواند در مقابل اعضای جدید هیات مدیره بایستد.


اما در این روزها نگاه همه هواداران به اخباری از وزارت ورزش است تا تکلیف هیات مدیره این باشگاه را مشخص کند و پرسپولیس هم مانند استقلال مدیران جدیدش را بشناسد.


بیژن ذوالفقارنسب مشاور وزیر ورزش که در هفته‌های گذشته اعلام کرده بود در روز‌های آینده اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس انتخاب می‌شوند در مورد علت دیر اعلام کردن مدیران جدید پرسپولیس توسط وزارت ورزش گفت: «انتخاب اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس در حوزه اختیارات وزیر ورزش است و به دلیل حساسیتی که در این انتخاب‌ها وجود دارد وزارت سعی می‌کند با بررسی و دقت بیشتری نفرات را گزینش کند و نمی دانم قرار است چه زمانی اعضای هیات مدیره معرفی شوند.»


وی در رابطه با اینکه چه زمانی نفرات جدید هیات مدیره پرسپولیس انتخاب می‌شوند گفت: «هنوز اطلاع دقیقی از اینکه وزیر چه زمانی می‌خواهد نفرات جدید هیات مدیره پرسپولیس را انتخاب کند ندارم.»


ذوالفقارنسب در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر حضور مخالفان برانکو و برخی افرادی که رابطه خوبی با کی‌روش دارند در هیات مدیره پرسپولیس افزود: «همه این حرف‌ها در حد شایعه است و هنوز هیچ گزینه‌ای برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس انتخاب نشده‌است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته