دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاهی که به فرزندان قاتلِ آتنا اصلانی تقدیم شده است

نمایشگاه گروهی مولتی مدیا به نام «انسان دشواری وظیفه است(2)؛ توان گریستن از سویدای جان» در گالری دنا برگزار می‌شود.
کد خبر : 197358

به گزارش گروه فرهنگی آنا ازروابط عمومی گالری دنا، فرشید پارسی‌کیا گردآورنده این نمایشگاه است که با همکاری زهرا منصف در آن آثاری از محمد اردلانی، اونیش امین‌الهی، زهره خلیفه، زروان، اشکان قازانچایی، محبوبه میرزایی، نزار موسوی‌نیا، ساسان مویدی، هانی نجم، رسول یونان و شعری از علیرضا آدینه، پرفورمنس الهام زارع‌نژاد، موسیقیجمال سامری و ویدئویی از سیاوش مقیمیان ارائه می‌شود.


نمایشگاه یادشده جمعه 6 مرداد 1396 افتتاح می‌شود و تا جمعه 27 مرداد ماه 1396 از ساعت ۱۶ تا 20 برای بازدید علاقه‌مندان با حمایت فر گالری برپا خواهد بود.


فرشید پارسی‌کیا این نمایشگاه را تقدیم کرده است به فرزندان متهم پرونده قتل آتنا اصلانی و در توضیحات نوشته است: نمایشگاه توان گریستن از سویدای جان دومین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه‌های (انسان دشواری وظیفه است) که در گالری دنا برگزار می‌شود. نخستین نمایشگاه این مجموعه با عنوان «توان دوست داشتن و دوست داشته شدن» در اردیبهشت ماه 1396 و همچنین در گالری سایان ِ اصفهان نیز برگزار شد. این نمایشگاه‌ها در ماه‌های آتی با دو عنوان ِ دیگر در گالری دنا و دیگر گالری‌های معتبر شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.


گالری دنا در خیابان طالقانی، خیابان سپهبد قرنی، کوچه سوسن، پلاک ۴ قرار دارد. این گالری روزهای شنبه تعطیل است.


انتهای پیام/

برچسب ها: گالری دنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته