دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1396 - 10:39

بازدید هیات ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از واحد کاشان

هیأت ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بازدید و از وضعیت امکانات دانشگاه برای ایجاد رشته‌های زیرگروه علوم پزشکی ابراز رضایت کردند.
کد خبر : 197332

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هیأت ارزشیابی از فضاهای آموزشی، پژوهشی، کتابخانه، امکانات آزمایشگاهی و تجهیزاتی رشته‌های زیر گروه علوم پزشکی بازدید کرده و در جلسات جداگانه‌­ای با هیأت رئیسه واحد، درباره وضعیت این رشته‌ها به بحث و گفت‌وگو پرداختند.


این هیأت، آزمایشگاه‌ها، امکانات و زیرساخت‌های واحد کاشان را مناسب دانسته و تخصیص دانشکده جداگانه برای رشته‌های زیر گروه علوم پزشکی و کتابخانه‌ای با کتب مفید برای این رشته­‌ها و تلاش‌­های انجام شده در راستای جذب هیأت علمی برای این رشته‌­‌ها و فعالیت‌­های مثبت انجام شده در این زمینه را از نقاط قوت این واحد دانشگاهی عنوان و تلاش رئیس دانشگاه که در فاصله زمانی از موافقت رشته پرستاری در سال گذشته از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اقدامات خوبی را در راستای رفع کمبود‌ها و نواقص رشته­‌های زیر گروه علوم پزشکی انجام داده‌­اند را مثبت ارزیابی کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان نیز با تأکید بر توسعه رشته‌­های زیر گروه علوم پزشکی، حضور هیأت ارزشیابی را در ارتقای این رشته‌­‌ها موثر دانسته و از حضور این هیأت در این واحد دانشگاهی قدردانی کرد.


دکتر مهدی اخباری افزود: «از هیچ کوشش و هزینه‌ای در تأمین امکانات مورد نیاز و رفع نواقص احتمالی در این رشته­‌ها دریغ نکرده‌­ایم و با تصویب رشته پرستاری، از سوی وزارت بهداشت امکانات خوبی را برای دانشجویان این رشته فراهم کرده‌ایم.»


وی گفت: «امکانات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان بسیار پیشرفته است و الزامات مورد نظر ما و وزارت بهداشت در سطح بسیار خوبی رعایت شده است. ماحصل این بازدید این است که در واحد کاشان رشته‌های جدیدی با موافقت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایجاد شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب