دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1396 - 08:39
سخنگوی سازمان هلال احمر خبر داد:

اعزام 7 تیم ارزیاب هلال احمر به منطقه زلزله‌زده «سیرچ»

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از وقوع زلزله 5.4 دهم ریشتری در منطقه سیرچ استان کرمان خبر داد و گفت: به گزارش 7 تیم امدادی و ارزیابی هلال احمر تاکنون به جز ریزش دیوار در دو روستا، خسارت جانی و مالی دیگری گزارش نشده است.
کد خبر : 197303

سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به وقوع زلزله 5.4 دهم ریشتری در عمق 10 کیلومتری زمین در منطقه سیرج استان کرمان اظهارکرد: 7 تیم ارزیاب برای برآورد خسارات احتمالی این زلزله به منطقه اعزام شده‌اند.


وی افزود: از تعداد 7 تیم امدادی، 2 تیم ارزیاب به شهرستان ماهان، 2 تیم به شهرستان گلباف، 2 تیم به شهرستان سیرچ و یک تیم واکنش سریع نیز به منطقه زلزله زده اعزام و در حال بررسی مناطق زلزله زده استان هستند.


مرتضوی در مورد میزان خسارات زلزله در استان کرمان نیز گفت: در منطقه شهری خسارت جانی و مالی گزارش نشده اما در دو روستا ریزش دیوار گزارش شده است.


وی یادآور شد: تاکنون گزارشی از خسارات جانی در این زلزله گزارش نشده و نیروهای امدادی هلال احمر در استان‌های یزد و سیستان و بلوچستان برای امدادرسانی در منطقه زلزله زده در صورت نیاز در حالت آماده باش هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب