دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1394 - 15:57
مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد جویبار:

راه نجات و سعادت، پیمودن مسیر اهل بیت عصمت و طهارت است

به مناسبت میلاد با سرور و شعف سه نور ولایت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سیدالساجدین حضرت امام سجاد (ع) و قمر بنی‌هاشم حضرت عباس (ع) و همچنین سالروز حماسه فتح خرمشهر، مراسمی در مسجد صاحب‌الزمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار برگزار شد.
کد خبر : 19727

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد جویبار در این مراسم که با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار شد، ابتدا اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر را به حاضران تبریک گفت و اظهار کرد: راه نجات و سعادت، پیمودن مسیر اهل بیت عصمت و طهارت است و همه ما باید نسبت به آن‌ها معرفت پیدا کنیم و در مسیر ولایت‌پذیری آنان حرکت کنیم.


حجت‌الاسلام قلی‌پور افزود: ماه مبارک شعبان ماه استغفار و توبه است تا لغزش‌ها و گرد و غبارهایی که بر سر و جان انسان‌ها می‌نشیند با آب توبه شستشو شود. همچنین در این ماه صلوات بر پیغمبر بسیار سفارش شده است.


مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد جویبار درباره حماسه فتح خرمشهر گفت: همه کسانی که به این حماسه ورود پیدا کردند به فرموده امام راحل (ره) با خدا معامله کردند. آنان با پیروی از ولایت فقیه و کمترین امکانات و تجهیزات از جان خود مایه گذاشتند و رزمندگان و ایثارگران غیور این مرز و بوم حماسه فتح خرمشهر را آفریدند.


قلی‌پور خاطر نشان کرد: وظیفه ما در قبال شهدا و رزمندگان را امام راحل (ه) معین کرده و فرموده است پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و در این راستا همه ما با ولایت پذیری و با خلوص نیت در این مسیر سعادت قدم بر می‌داریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته