دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1396 - 16:35

کشف محموله سنگین مواد مخدر در جنوب استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سبزپوشان عرصه نظم و امنیت درجنوب استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق به کشف بیش از یک تن و 530 کیلوگرم مواد مخدرشدند.
کد خبر : 197223

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح این عملیات تصریح کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، پلیس شهرستان رودبارجنوب با همکاری اداره اطلاعات پنج شهرستان جنوبی، از فعالیت یک باند مسلح بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به وسیله دو دستگاه وانت نیسان از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور داشتند مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خودقرار دادند.


وی بیان کرد: بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار با همکاری دیگر یگان‌های انتظامی و واحدهای عملیاتی اداره اطلاعات شهرستان با تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی، خودروهای مذکور را شناسایی کردند.


فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس به دستور ایست آنان توجه نکرده و با گشودن آتش به روی ماموران قصد فرار داشتند که با عکس العمل به موقع نیروها و آتش پرحجم و اشرافیت اطلاعاتی بر منطقه در نهایت خودروها متوقف اما سرنشینان با استفاده از جنگلی بودن منطقه و تاریکی هوا با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد از صحنه متواری شدند.


وی ادامه داد: در بازرسی از خودروها یک تن و 530 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، دو قبضه سلاح غیر مجاز به همراه مهمات کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که یکی ازخودروها، سابقه سرقت از شهرستان شیراز را دارد.


بنی اسدی فر با تقدیر از تلاش بی وقفه ماموران جان برکف عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: امیدواریم با تلاش‌های مستمر پلیس و همکاری سایر ارگان ها و نهادهای ذیربط، با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی شاهد کاهش تقاضا برای این مواد ویرانگر باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب