دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1396 - 15:27

پایان عملیات کاوش آتش سوزی مجموعه اقامتی 22 طبقه در مشهد

مدیر عامل آتش نشانی مشهد از پایان عملیات کاوش آتش سوزی گسترده مجموعه اقامتی 22 طبقه در خیابان امام رضا(ع) خبر داد و گفت : در جریان عملیات اطفای حریق و کاوش در این مجموعه اقامتی ، 11 نفر از نیروهای آتش نشانی مصدوم شدند.
کد خبر : 197187

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری 125 مشهد، حسن جعفری در تشریح جزئیات این خبر افزود : آتش نشانان از ساعت 12:23 ظهر روز گذشته (شنبه) که آتش سوزی گسترده در مجموعه اقامتی بلند مرتبه خیابان امام رضا(ع) به سامانه تلفنی 125 اعلام شد، تا ساعت 8 صبح امروز (یک‌شنبه) در محل آتش سوزی حضور داشتند.


وی با تاکید بر اینکه شعله‌های سرکش آتش با تلاش نفس‌گیر بیش از 200 آتش نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و اطفاء شد، یادآور شد: به دلیل گستردگی حریق عملیات کاوش تا صبح امروز به‌طول انجامید.


مدیر عامل آتش نشانی مشهد ادامه داد: در جریان عملیات اطفای حریق و کاوش این حریق گسترده 11 عضو آتش نشانی مصدوم شدند که 5 نفر آنها به بیمارستان منتقل و 6 نفر دیگر نیز در محل مورد مداوا قرار گرفتند.


وی تصریح کرد: خوشبختانه حال عمومی هر 5 آتش نشان اعزام شده به بیمارستان خوب است و در ساعات پایانی شب گذشته ترخیص شده‌اند.


گفتنی است، علت این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته