دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1394 - 09:37
رئیس فدراسیون هندبال در گفت‌و‌گو با آنا:

عرفان لاجیک گزینه اول ما برای سرمربیگری تیم ملی است/ لیگ هندبال در دو گروه برگزار خواهد شد

رئیس فدراسیون هندبال گفت: عرفان لاجیک برای انجام مذاکره با مسئولان فدراسیون هندبال به ایران خواهد آمد.
کد خبر : 19718

ابولحسن مهدوی با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار داشت: «کمیته فنی فدراسیون هندبال از میان 25 مربی بزرگ خارجی، 3 مربی را برای سرمربیگری تیم ملی مناسب تشخیص دادند. این سه مربی عرفان اسماعیل لاجیک از کرواسی، والتر از دانمارک و نناد گیلیچ از صربستان هستند. قرار است 6 خرداد ماه عرفان لاجیک به منظور مذاکره به ایران بیاید. اگر با او به توافق نرسیم با دو گزینه دیگر مذاکره خواهیم کرد.»


وی با اشاره به ایرادات لیگ برتر هندبال در فصل جاری گفت: «متاسفانه لیگ فعلی با 10 تیم قرعه کشی، با 11 تیم آغاز و در نهایت به 13 تیم افزایش پیدا کرد. تصمیم داریم از این پس لیگ را در دو گروه 6 تیمی برگزار کنیم. برگزاری لیگ در دو گروه فواید زیادی به دنبال خواهد داشت. تیم های مدعی بازی های بیشتری با هم انجام می دهند و این مسئله می تواند باعث افزایش کیفی لیگ شود، ضمن این که شاهد تعطیلی ها و وقفه های طولانی در لیگ نخواهیم بود.»


رئیس فدراسیون هندبال در ادامه در خصوص تغییر تابعیت ایمان جمالی بازیکن تیم ملی هندبال نیز گفت: «از طریق یکی از مربیان متوجه شدم که ایمان جمالی نسبت به تغییر تابعیت خود اقدام کرده است اما در این مورد به صورت صد در صد مطمئن نیستیم. این موضوع را من تا آخر پیگیری می‌کنم هرچند اگر چنین چیزی هم واقعیت داشته باشد هندبال ایران متضرر نخواهد شد.»


رئیس فدراسیون هندبال در پایان صحبت هایش اظهار داشت: «تصمیم داریم قانونمداری را در فدراسیون هندبال نهادینه کنیم. امیدوارم از این پس شاهد مشکلاتی نظیر بازیکن سالاری، برگزاری لیگ به صورت نامنظم، بی برنامگی تیم ملی و ... در هندبال کشور نباشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته