دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1396 - 15:20

حضور دانشجویان واحد تربت حیدریه در جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی «جاده ولایت»

حمیدرضا شیبانی و سید محمودحسینی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی تربت حیدریه در هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی «جاده ولایت» که از ۲۸ تیر با حضور دوندگان کاروان این جشنواره آغاز شده است، این کاروان را همراهی می‌کنند.
کد خبر : 197167

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه با قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره با توجه به رویکردهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، این حرکت در مجموعه واحد تربت حیدریه را نیز در راستای این سیاست‌ اعلام و ابراز امیدواری کرد که پس از به سلامت رسیدن کاروان، دانشجویان این واحد دانشگاهی مورد استقبال و تشویق دانشگاهیان قرار خواهند گرفت.


دکتر محمدعلی علیزاده گفت: «دوندگان با حمل پرچم مقدس آستان قدس رضوی مسیر ۲ هزار کیلومتری شلمچه تا مشهد مقدس را طی می‌کنند.»


در این مسیر ۲۳ دونده از خراسان‌رضوی از شلمچه حرکت خود را به سمت مشهد و حرم امام رضا (ع) آغاز و در طول مسیر نیز دوندگانی از سایر شهر‌ها به این کاروان اضافه می‌شوند.


مسافت مسیر جاده ولایت ۲ هزار کیلومتر در ۱۶ روز انجام و کاروان یک روز قبل از میلاد امام رضا (ع) به مشهد می‌رسند.


این کاروان در طول مسیر خود از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان‌جنوبی می‌گذرند و از شهرستان بردسکن وارد خراسان‌رضوی شده و از شهرهای کاشمر و نیشابور وارد مشهد مقدس می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته