دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر پروژه موتور ملی سه سیلندر عنوان کرد:

سرمایه گذاری برای موتور ملی سه سیلندر

به گفته مدیر پروژه موتور سه سیلندر برای تکمیل این موتور ملی 75 میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ۶.۵ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی صورت گرفته است.
کد خبر : 197067

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، بابک حجری، معاون تحقیق و توسعه شرکت مگاموتور و مدیر پروژه موتور سه سیلندر، زمان مورد نیاز برای توسعه محصول در سطح خودرو را حدود ۳۰ ماه از زمان دریافت نمونه‌های خودرو پیش‌بینی کرد و گفت: کار طراحی و توسعه BOM موتور با شرکت تیوان نهایی شده است و خانواده موتور روی پلتفرم های شرکت سایپا جانمایی خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه برای این موتور 75 میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ۶.۵ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی صورت گرفته افزود: برای موتور دو گیربکس در نظر گرفته شده است که قابلیت نصب گیربکس اتوماتیک ۶سرعته را نیز دارد و سیستم‌های انتقال قدرت مانند اکسل و پلوس‌ها و همچنین سیستم‌های کولینگ و خنک‌کاری موتور نیز طراحی شده است.


حجری، کار طراحی و توسعه سیستم بخارات روغن و گازهای خروجی موتور را انجام شده توصیف کرد و گفت: طراحی و توسعه سیستم های گازهای خروجی مانند فیلتر هوا نیز به صورت همزمان آغاز شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته