دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1394 - 14:46
دبیر کمیته علمی جراحی کنگره بین المللی سرطان پستان:

کنگره سرطان پستان با هدف تشخیص دقیق و درمان کم‌عارضه برگزار می‌شود

دبیر کمیته علمی جراحی کنگره بین المللی سرطان پستان با تاکید بر این نکته که هدف نهایی از برگزاری کنگره کمک به بیماران در تشخیص دقیق تر، درمان بهتر و کم عارضه تر است افزود: چنانچه این کنگره بتواند در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به بیماران گام بردارد، بهترین نتیجه حاصل شده و می توانیم از کار خود احساس رضایت کنیم.
کد خبر : 19703

به گزارش گروه اجتماعی آنا، دکتر نسرین السادات علوی دبیر کمیته علمی جراحی نخستین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره سراسری سرطان پستان در خصوص کمیته علمی جراحی در این کنگره گفت: جراحی سرطان پستان یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که در درمان سرطان پستان نقش اساسی دارد و هر گاه از این بیماری صحبت می‌کنیم نقش بارز جراحان در تشخیص و درمان این بیماری بر هیچ کسی پوشیده نیست. لذا یکی از گروه‌های مهمی که در این کنگره مخاطب ما هستند جراحانی هستند که در سراسر کشور به خدمت رسانی به این بیماران مشغول‌اند.


دبیر کمیته علمی جراحی کنگره بین المللی سرطان پستان، افزود: هدف از برگزاری این کنگره تحکیم اطلاعات قبلی همکاران در مورد سرطان پستان و به روز کردن اطلاعات علمی آنها و همچنین به اشتراک گذاشتن نتیجه تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از کشور با بقیه محققان و بحث در مورد آنهاست لذا انتظار داریم که تمامی محققان و پزشکانی که به تشخیص و درمان بهتر بیماران فکر می‌کنند در این کنگره شرکت کرده و با همکاران خود تبادل نظر کنند.


این عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان پستان جهاد دانشگاهی با توجه به بین المللی شدن این کنگره در هشتمین سال برگزاری خود، گفت: با توجه به بین المللی شدن کنگره، مخاطبان بیشتری در این کنگره خواهیم داشت و تعداد بیشتری مقاله دریافت خواهیم کرد. در عین حال می‌توانیم از اساتید بین المللی در ابعادی وسیع‌تر از سال‌های گذشته دعوت کرده و از تجربیات آنها استفاده کرد.


وی در پایان با دعوت از کلیه جراحان کشور جهت شرکت در این مجمع علمی بزرگ و بین المللی، گفت: در این کنگره از جراحان سراسر کشور دعوت می‌شود تا با ارائه نتایج تحقیقات خود، همکارانشان را از این نتایج مطلع سازند و همچنین از نظر سایر شرکت کنندگان و مدعوین داخلی و خارجی برای بهتر کردن نتیجه کارهای خود استفاده کنند.


بر اساس گزارش خبرگزاری آنا، کنگره بین المللی سرطان پستان در تاریخ 7 تا 8 آبان ماه در محل کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته