دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1396 - 10:17

بازدید مسئولان آموزش و پرورش از دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

رئیس، ‌معاونان، ‌مدیران و مشاوران آموزش و پرورش کاشان برای آشنایی بیشتر با امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و رشته‌های تحصیلی از دانشگاه آزاد اسلامی کاشان بازدید کردند.
کد خبر : 197009

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این بازدید و جلسه سه ساعته، مدعوین از آزمایشگاه‌های فنی مهندسی، کامپیو‌تر و نیز مرکز شتاب دهنده فاتحان ثریا بازدید و در پایان برای آشنایی و توضیحات بیشر در مورد رشته‌های تحصیلی دانشگاه در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی حضور یافتند.


معاون آموزشی دانشگاه آ‍زاد اسلامی کاشان این دانشگاه را از قدیمی‌ترین واحد‌های دانشگاهی آ‍زاد اسلامی در کشور و نیز اولین واحد آموزشی استان اصفهان دانست که در دهه چهارم فعالیت خود برای برخورداری از آزمایشگاه‌های مجهز فنی و مهندسی و نیز هیات علمی مجرب توانسته است در عرصه رقابت علمی و نیز توسعه اقتصاد دانش بنیان به خوبی نقش ایفا کند.


دکتر علی بوجاری آمادگی این دانشگاه برای برگزاری اردوهای علمی دانش آموزی و بازدید دانش آموزان از امکانات دانشگاه را اعلام کرد.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تائید رشته‌های تحصیلات تکمیلی و نیز موافقت وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی با رشته‌های زیرگروه علوم پزشکی نظیر، پرستاری، ‌علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط را بهترین دلیل برای کیفیت و امکانات آموزشی دانشگاه دانست.


وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به این امکانات و سرمایه و تجربه علمی بتوانیم نقش بیشتر و بهتری در آینده علمی این کشور ایفا کنیم.


محمود خدمتی رئیس آموزش و پرورش کاشان نیز با تشریح مبحث هدایت تحصیلی و آشنایی دانش آموزان با رشته‌های دانشگاهی، بر نقش و جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تاکید و ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی در آینده بتوانیم در زمینه توسعه همکاری‌های مشترک گام‌های موثرتری برداریم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب