دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران برگزار می شود

نهمین دوره اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران با حضور حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس بنیاد بین المللی غدیر، وزرای صنعت و تعاون و همچنین رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دوم مرداد ماه امسال در تهران برگزار می شود.
کد خبر : 196871

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، در این اجلاس علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران گزارشی از عملکرد اتاق اصناف و همچنین برنامه های اتاق در سال ۹۶ بویژه در خصوص کسب و کارهای نوین و همچنین تولید و اشتغال را ارائه خواهد کرد.


امضای تفاهمنامه سه جانبه همکاری بین اتاق اصناف ایران، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی از دیگر برنامه های نهمین اجلاس نمایندگان اتاق اصناف ایران است.


در این اجلاس که ۱۴۵ نفر از نمایندگان اتاق اصناف سراسر کشور حضور خواهند داشت، چند نفر از آنان به نمایندگی از استان ها در خصوص مسایل و مشکلات صنوف و همچنین انتظارات خود از مسئولان ذی ربط سخن خواهند گفت.


وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار ورفاه اجتماعی و همچنین رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از سخنرانان نهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته