دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1396 - 01:43
از امروز صورت می‌گیرد

آغاز مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در غرب کشور

مصاحبه دکتری تخصصی سال96 دانشگاه آزاد اسلامی در غرب کشور و در استا‌ن‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان از امروز اول مرداد آغاز شده و تا 4 مرداد ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 196838

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان که یک تا 4 مرداد میزبان شرکت کنندگان مصاحبه دکتری تخصصی است در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد که حدود 3500 نفر در این مصاحبه شرکت کرده‌اند و مصاحبه در 4 دانشکده واحد همدان در 29 کدرشته برگزار می‌شود.


دکتر سعید جامه بزرگی افزود: تدابیر لازم برای اسکان، پذیرایی و دیگر تسهیلات شرکت کنندگان اندیشید شده و در این راستا آمادگی لازم و کامل داریم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان، تعداد متقاضیان مصاحبه دکتری تخصصی در این استان را 4140 نفر عنوان کرد و گفت: همه این مصاحبه‌ها در سایت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج انجام می شود.


نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز تا 15 مرداد به سازمان سنجش ارسال می‌شود و سازمان سنجش نیز پس از پردازش لازم، نتایج را اعلام می‌کند

دکتر محمدقربان کیانی با بیان اینکه مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در 31 رشته گرایش صورت خواهد گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار آنـا اظهار کرد: مصاحبه کنندگان از اعضای هیات علمی باتجربه واحد سنندج بوده و از 15 عضو هیات علمی واحدهای همجوار نیز برای این امر دعوت به عمل آمده است.


وی خاطرنشان کرد: فضای مناسبی برای انجام مصاحبه دکتری در نظر گرفته شده و تسهیلاتی نظری اسکان، پذیرایی و ... هم برای داوطلبان و هم اعضای هیات علمی مدعو در نظر گرفته شده و برنامه زمان‌بندی، زمان مصاحبه و ... در سایت واحد سنندج قابل دسترس است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اعلام کرد که این مصاحبه از فردا اول مرداد آغاز شده و تا 4 مرداد 96 ادامه خواهد داشت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه هم در گفت‌وگو با خبرنگار آنا از برگزاری مصاحبه دعوت‌شدگان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از اول تا چهارم مرداد خبر داده و در باره فرآیند این مصاحبه اعلام کرد: «برنامه هماهنگی برگزاری مصاحبه دعوت شدگان مقطع دکتری استان کرمانشاه در سال 96 در چهارده رشته و به استعداد 1960 نفر در چهار دانشکده برگزار می شود.»



دکتر نوذر قنبری گفت: «محل مصاحبه دعوت شدگان در رشته های مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی و مهندسی عمران سازه در دانشکده فنی و مهندسی و گرایش رشته های حقوق و علوم سیاسی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی و رشته های ژنتیک، مهندسی آب و فیزیک در دانشکده علوم پایه و رشته های مدیریت آموزشی، روانشناسی، حسابداری و زبان شناسی در دانشکده علوم انسانی واقع در مجتمع اصلی واحد کرمانشاه در میدان فردوسی انتهای بولوار فرهیختگان برگزار خواهد شد.»


دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان نیز از شرکت 3709 داوطلب در این مصاحبه خبر داده و اظهار کرد: این مصاحبه از امروز اول مرداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار می شود.


دکتر یدالله ملکی با توجه به کدرشته های امتحانی این مصاحبه افزود: متقاضیان مصاحبه دکتری در 29 کدرشته شرکت می کنند. امکانات و تسهیلات لازم درخواستی از سوی متقاضیان (با هماهنگی قبلی) نظیر خوابگاه و ... نیز فراهم است.


به گزارش خبرنگار آنا، مصاحبه‌های دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی که از 18 تیر آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد، این مصاحبه‌ها تاکنون در استان های البرز، تهران، قزوین و قم (18 تا 22 تیر) سمنان، گلستان، گیلان و مازندارن (21 تا 24 تیر) خراسان (جنوبی، رضوی و شمالی) (23 تا 26 تیر) سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد (25 تا 28 تیر) اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و مرکزی (27 تا 31 تیر) انجام و زمان مناسب برای غایبان و متاخران نیز اعلام شده است.


مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه در استان‌های ایلام، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد هم که از 30 تیر آغاز شده تا فردا 2 مرداد جاری ادامه دارد.


به گزارش آنــا، نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز تا 15 مرداد به سازمان سنجش ارسال می‌شود و سازمان سنجش نیز پس از پردازش لازم، نتایج را اعلام می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته