دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا؛

محمدرضا زادمهر: پرسپولیس از هفته اول باید گام را محکم بردارد/ باید از طاهری حمایت شود

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس گفت معتقدم که شاگردان برانکو باید در ابتدای کار همه بازی‌ها را برای خودشان یک فینال تلقی کنند و از همین ابتدا گام را محکم بردارند.
کد خبر : 196818

محمدرضا زادمهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط پرسپولیس برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: «پرسپولیس بعد از حدود یکماهی که در اردو بود و هواداران از روند تیم خبر نداشتند در بازی سوپرجام نمایش خوبی از خودش به نمایش گذاشت. استارت کار پرسپولیس در فصل جدید همراه با قهرمانی در سوپرجام اتفاق جالبی را برای تیم رقم زد. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید نگاهش را فراتر از لیگ کند و به فکر کسب عنوان در جام باشگاه‌های آسیا باشد.»


وی در رابطه با عملکرد بازیکنان جدید در ترکیب پرسپولیس افزود: «همه بازیکنانی که مقابل نفت به میدان رفتند نمایش خوبی داشتند. بازیکنان جدید هم موفق شدند خودشان را با تیم هماهنگ کنند اما یک بازی معیار بازیکنان را مشخص نمی‌کند. نکته مهمی که این فصل در پرسپولیس به چشم می‌خورد این است که دست سرمربی تیم در همه پست‌ها باز است و برای انتخاب بازیکن به مشکل برنمی‌خورد که این مساله آرزوی هر مربی است.»


زادمهر در مورد عملکرد ضعیف طارمی در بازی سوپرجام مقابل نفت گفت: «طارمی در این فصل هم مانند فصل گذشته در تمرینات پیش فصل حاضر نشد. سال گذشته هم نشان داد که هر چقدر لیگ جلوتر برود آمادگی طارمی بیشتر می‌شود و در این فصل هم رفته رفته وضعیت گلزنی طارمی بهتر خواهد شد.»


پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شروع بازی‌های لیگ برتر و بعد از آن تقابل با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: «پرسپولیس باید 4 هفته در لیگ به میدان برود و بعد از آن به مصاف الاهلی عربستان برود. برخلاف برخی افراد که می‌گویند بازی با الاهلی مهمتر از 4 بازی ابتدایی لیگ است اما من اعتقاد دارم که شاگردان برانکو باید در ابتدای کار همه بازی‌ها را برای خودشان یک فینال تلقی کنند و از همین ابتدا گام را محکم بردارند.»


وی افزود: «هر تیم در فوتبال در فصل پیش رو 5 جام را می‌تواند کسب کند. مسابقات لیگ، جام حذفی، سوپرکاپ، لیگ قهرمانان و لیگ باشگاه‌های جهان که پرسپولیس در فصل گذشته می‌توانست به جای 2 جام، 3 جام را کسب کند اگر جام حذفی را جدی‌تر می‌گرفت. اما در این فصل باید همه تلاش خودشان را برای کسب جام‌های بیشتر به کار ببندند و از هفته اول برای قهرمانی در لیگ تلاش کنند. ضمن اینکه مهمترین بازی پرسپولیس در آسیا برابر الاهلی است و اگر این تیم را شکست دهند شکست سایر تیم‌ها کار سختی نیست.»


زادمهر در مورد رقبای پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر گفت: «در این فصل تیم‌های زیادی برای قهرمانی بسته شدند اما من فکر می‌کنم 4-5 تیم بالای جدول در فصل گذشته در این فصل هم جزء نامزد‌های قهرمانی باشند.»


عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس در خصوص صحبت‌های معاون وزیر ورزش در رابطه با ابقای طاهری در پرسپولیس گفت: «من از نزدیک شاهد زحماتی که آقایان طاهری، گرشاسبی و کاشانی برای باشگاه کشیدند بودم. نتیجه این زحمات جام‌هایی است که تیم کسب می‌کند. همه این نفرات باید حمایت شوند و امیدوارم با درایت طاهری فصل بهتری پیش روی پرسپولیس باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته