دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1396 - 10:13
در واحدهای مجری علوم پزشکی

سامانه پژوهشیار تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید فعال می‌شود

مدیرکل دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از فعال کردن سامانه پژوهشیار تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در واحدهای مجری علوم پزشکی که دارای دانشجو در مقطع کار‌شناسی ارشد و دکتری هستند و به ترم پایان نامه رسیده‌اند، خبر داد.
کد خبر : 196705

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر هنگامه بختیار توضیح داد: سعی داریم تا قبل از مهر سال جاری سامانه مدیریت امور پژوهشی (پژوهشیار) را در واحدهای مجری علوم پزشکی مستقر کنیم تا از این پس، دانشجویان بتوانند پروپوزال پایان نامه‌ها و طرح‌های خود را در این سامانه به ثبت برسانند.


وی بیان کرد: در همین راستا، به منظور آشنایی با بخش‌های مختلف این سامانه، آموزش‌های لازم در لایه‌های مختلف حوزه‌های مدیریتی و ستادی توسط دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی صورت گرفته است و تداوم دارد.


بختیار تصریح کرد: برگزاری کارگاه با دعوت از مسئولان مربوط به بخش پایان نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی معاونت علوم پزشکی واقع در سازمان مرکزی یکی از اقدامات این دفتر است و از طرفی حضور کار‌شناسان و همکاران دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی در صورت لزوم در واحدهای دانشگاهی و آموزش‌های لازم به مسئولان واحد‌ها و دانشجویان نیز از دیگر اقدامات است.


مدیرکل دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی برگزاری کارگاه‌های آموزشی این سامانه در واحد‌های مستقر در تهران خبر داد و اظهار کرد: تاکنون کارگاه‌های مختلفی در واحد پزشکی تهران، علوم دارویی و واحد دندانپزشکی با حضور معاون، مدیران و کار‌شناسان حوزه پژوهش و فناوری این واحد‌ها برگزار شده است.


وی به برنامه برگزاری این کارگاه‌ها در واحد‌ها اشاره کرد و گفت: در کارگاه‌هایی که در واحد‌ها برگزارمی شود، علاوه بر ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه مدیریت سیستم توسط ادمین واحد دانشگاهی توضیحاتی برای کار‌شناسان در خصوص روند ثبت و پیگیری کاملاً مکانیزه سامانه ارائه می‌شود و در انتهای جلسه به پرسش‌های حاضرین پاسخ داده می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته