دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1396 - 11:17
پلیس هشدار داد:

مجوز پلیس برای خودروهای بدنه 2 تیکه صادر نمی‌شود

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهورتاکید کرد: شهروندان از خرید و فروش خودرو به صورت وکالتی و مبایعه نامه‌ای و ...پرهیز کنند و  صرفا در مراکز شماره گذاری نسبت به انجام معامله اقدام کنند.
کد خبر : 196543

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پلیس، سرهنگ سعید روحی افزود: خودروهایی که تصادف می‌کنند چنانچه نیاز است که نیمه اتاق از چرخ‌های عقب به جلو و یا از چرخ‌های جلو به عقب تعویض شود حتما باید برای رعایت استانداردها، اتاق را به صورت کامل تعویض و مجوزهای لازم را از پلیس راهور ناجا دریافت کنند.


وی تصریح کرد: در صورتی که این امر اجرایی نشده و مالک خودرو تنها نسبت به تعویض بخش صدمه دیده اقدام کند، پلیس در زمان تعویض پلاک مجوزی برای این خودروها صادر نمی‌کند.


معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا یادآور شد: خریداران خودرو پیش از پرداخت کامل وجه باید از دو تکه نبودن بدنه آن با مراجعه به مراکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کنند تا با مشکلی در زمان شماره گذاری مواجه نشوند.


وی تاکید کرد: شهروندان از خرید و فروش خودرو به صورت وکالتی و مبایعه نامه‌ای و ...پرهیز کنند و صرفا در مراکز شماره گذاری نسبت به انجام معامله اقدام کنند تا خودرو سالم و بدون مشکلی خریداری کرده باشند. در این صورت پلاک و کارت و سند مالکیت به نام مالک جدید صادر و تحویل می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
عبداله ایرجی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
۰
باعرض سلام ببخشید من دو سه سال پیش یه کامیونت فوتون گرفتم ،بعد یک سال فهمیدم که این ماشین چپی بوده واتاق جلوی ان دوتیکه میباشد میخوام بدونم که ایا تعویض پلا میشود یا خیر ممنون از شما
امین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
۰
سلام من پراید خریدم از عقب عوض شده باید چکار کنم
سلام .ماشین خریدیم 405 اتاق دوتکه .خواهشن راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
۱
نظری ندارم
نگار احمدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
۰
مشین دوتکه خریدم405 در حین تعویض پلاک متوجه شدیم دوتکه ست لطفا لطفا راهنمایی کنید 09394853929
معین ارین
United States of America
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
۰
نظرسلام من یک پراید خریدم بعد از چن وقت رفتیم تعویض پلاک متوجه شدم که ماشین دارای برش عرضی است. مارو فرستادن کمیسیون. تو بازدید تعویض پلاک گفتن بهترین راه اینکه بری اتاق کامل عوض کنم. چون کمسیون هم یه جریمه میکنه جریمه رو هم میدی بازم به مشکل میخوری پس برو اناق کامل عوض کن. اتاقم بخام عوض کنم 10میلیون پول اتاقه و2میلیون پانصد اجرت نصب اتاقه. تو رو خدا اگه میتونید راهنماییم کنید. خیلی ممنونم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
۲
باسلام من خودرودانگ فنگ سواری مدل اچ 30کراس دوتیکه که عقب تا چرخ عقب تعویض شده بعلت ضربه ازبغل بود تعویض شد را چاره نیست
حمید آشنا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
۱
سلام من پراید خریدم 3 سال پیش تازه فهمیدم از عقب عوض شده یعنی شماره شاسی پشت ماشین با جلو ماشین همخوانی نداره . باید چکار کنم؟
هلدینگ شایسته