دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تشییع پیکرهای مطهر 2 شهید دوران دفاع مقدس در دزفول‎

همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) آئین تشییع پیکر شهید غلامحسین دیمی که پس از گذشت ۳۵ سال از زمان شهادت اخیرا شناسایی شد و همچنین پیکر پاک یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح روز پنجشنبه از محل آستان متبرک سبزقبا (ع) برگزار شد.
کد خبر : 196517

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در تشییع پیکرهای مطهر 2 شهید دوران دفاع مقدس که اقشار مختلف مردم دزفول حضور داشتند حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی امام جمعه موقت دزفول بر پیکر این ۲ شهید والامقام نماز قرائت کرد و سپس پیکرهای این شهدا تشییع شدند.


پیکر مطهر شهید غلامحسین دیمی که در تیر سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهید آباد دزفول به خاک سپرده شد.


همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام پس از قرائت نماز میت، به سمت درب جنوبی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول انتقال و از آنجا بر روی دوش مردم شهید پرور دزفول تشییع و در محل حوزه علمیه الزهرا (س) دزفول خاکسپاری شد.


در این مراسم دانشگاهیان واحد دزفول همگام با مردم شهید پرور دزفول با شرکت در مراسم تشییع با راه اندازی ایستگاه صلواتی که به همت بسیج کارمندی برپا شده بود در مسیر از مردم پذیرایی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته