دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1394 - 12:28

دیدار دکتر میرزاده با نماینده ولی فقیه در اصفهان و نمایندگان دانشجویان استان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 19647

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده که برای شرکت در مراسم افتتاحیه اجلاس آسایهل 2015 به استان اصفهان سفر کرده است، در سومین روز سفر خود به همراه جمعی از معاونان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.


نشست دکتر میرزاده با نمایندگان دانشجویان استان اصفهان


دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و همچنین دیدار با روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این استان، با جمعی از دانشجویان برگزیده استان در واحد خوراسگان دیدار و گفت‌وگو کرد.


در این نشست، دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان از طیف‌های مختلفی نظیر تشکل‌های دانشجویی، بسیج دانشجویی، کانون فارغ التحصیلان، کانون های فرهنگی، پژوهشگران برتر و انجمن های علمی دانشجویی حضور داشتند.


در ابتدا دکتر رضا اسماعیلی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، توضیحاتی در خصوص نمایندگان حوزه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی که در این نشست حضور داشتند، ارائه کرد و سپس دانشجویان مشکلات، مسائل و درخواست‌های خود را با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در میان گذاشتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته