دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1396 - 12:45
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

سامانه بودجه متمرکز سازمان تأمین اجتماعی به بهره برداری رسید

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: همزمان با هفته تأمین اجتماعی و پس از ٣٦ ماه تلاش بی وقفه مدیران و کارشناسان، سامانه بودجه متمرکز سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید.
کد خبر : 196426

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، رحیم اردلان اظهار کرد: پس از آموزش‌های لازم این سامانه برای اجرا به تمامی واحدهای سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ و جایگزین نرم افزارهای سابق شد.


وی افزود: این سامانه تحت وب ابتدا به صورت آزمایشی به مدت ١١ ماه در واحدهای اداره کل غرب و مدیریت درمان استان تهران مورد آزمون قرار گرفته و با همکاری اداره کل بودجه و تشکیلات و دفتر راهبری سیستم‌ها و همچنین همراهی شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، تکمیل و موفقیت آن در تأمین نیازهای مدیریتی سازمان مورد تأیید قرار گرفت.


اردلان ادامه داد: بهره برداری از این سامانه، گام بلندی در راستای اصلاح نظام بودجه ای سازمان تأمین اجتماعی بوده و موجب شفافیت عملکرد واحدهای اجرایی بیمه‌ای، درمانی، ادارات کل، مدیریت‌های درمان و ستاد سازمان می‌شود.


معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: با بهره برداری از این سامانه می‌توان مراحل پیش بینی، ابلاغ، تخصیص، اجرا، نظارت و تفریغ بودجه را به صورت بر خط و تحت اشراف مدیران ارشد سازمان انجام داد.


شایان ذکر است سازمان تأمین اجتماعی با بیش از یک‌هزار واحد اجرایی و ستادی بهره بردار از این سامانه، بزرگ‌ترین سازمان برخوردار از سامانه بودجه متمرکز بوده و در این خصوص پیشتاز تمامی سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته