دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1396 - 12:04
رئیس واحد یاسوج عنوان کرد

شناخت، آمادگی و تبعیت، سه ویژگی افسران جنگ نرم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در میدان جنگ نرم، استادان افسران جنگ نرم هستند و دارای ویژگی‌های خاص بوده تا مقابل هجمه و نفوذ دشمن موفق باشند. این ویژگی‌ها شامل شناخت، آمادگی و تبعیت از فرماندهی است.
کد خبر : 196422

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر آرمین محمودی در اختتامیه کارگاه پیوست نگاری فرهنگی به میزبانی واحد یاسوج دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: ضرورت تشکیل این دوره‌ها و کارگاه‌ها، تحلیل موضوعات و ارایه راهکارهای مناسب زمانی مشخص می‌شود که اگر مقابل تهدید دشمنانی که سعی در عقب ماندگی تحمیلی فرهنگی طولانی ما را داشته‌اند، قرار گرفتیم، بتوانیم با مسلح شدن به نیروی علم، شناخت دقیق فرصت‌ها، تهدیدات و آمادگی لازم و با تبعیت از فرماندهی شجاع و مدبر عرصه‌های مختلف این جنگ‌ها سربلند از آن بیرون آییم.


رئیس بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد هم مبحث پیوست نگاری فرهنگی را به عنوان یک ضرورت و نیاز فرهنگی دانست و هدف از برگزاری کارگاه پیوست نگاری را تربیت نیروهای متخصص در زمینه پیوست فرهنگی عنوان کرد.



دکتر نورمحمد علی‌پور با توجه به برگزاری سی و دومین کارگاه پیوست نگاری فرهنگی اظهار کرد: براساس منویات رهبر انقلاب و کارهای زمین مانده نظام جمهوری اسلامی این برنامه در همه استان‌ها برگزار شده و یا در حال برگزاری است. در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز سی و دومین پیوست نگاری فرهنگی از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ تیر برگزار شد.


رئیس بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد، هدف از برگزاری این کارگاه را آموزش اساتید در زمینه نحوه پیوست نگاری طرح‌های مختلف نظام عنوان کرد و افزود: در این زمینه به دلیل نبود نیروی کافی برای پیوست نگاری فرهنگی طرح‌های نظام، بسیج اساتید پیش قدم شده و کارگاه‌ها را به وسیله اساتید دانشگاه‌ها انجام داده است.


وی ادامه داد: در این کارگاه هدف تربیت نیروهای متخصص در زمینه پیوست فرهنگی است.


به گزارش آنــا، اختتامیه کارگاه پیوست نگاری فرهنگی پس از سه روز فعالیت در سالن اجتماعات مرحوم استاد ملک نسب با حضور استادان دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد، مهمانان کشوری، هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای بسیج اساتید استان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته