دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1396 - 10:48
محمودی در گفت‌وگو با آنا:

حضور دکتر رهبر نسخه‌ای شفابخش برای شرایط فعلی دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دکتر فرهاد رهبر به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط فعلی را نسخه‌ای شفابخش برای دانشگاه دانست.
کد خبر : 196389

آرمین محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان بار زیادی از آموزش عالی کشور را از دوش وزارت علوم و دولت برداشته و با حضور شخصیتی باتجربه در عرصه‌های مدیریت علمی و اقتصادی همچون دکتر فرهاد رهبر بیش از پیش در این مسیر گام برمی دارد.


وی گفت: با انتخاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی، بهبود کیفیت علمی و کسب جایگاه اصلی دانشگاه با کمک به پیشرفت علم و فناوری و حرکت در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان از راهبردهای اصلی دانشگاه تعریف شده است که این مهم با درایت، شایستگی و تعامل دکتر رهبر با جامعه علمی کشور محقق خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: انتخاب رهبر به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از سوی اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش تعامل بین دولت، مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی بوده و با توجه به سوابق درخشان فعالیت وی به عنوان رئیس دانشگاه تهران و تخصص او به عنوان یکی از دانشمندان اقتصادی کشور، حضورش در این شرایط برای دانشگاه می‌تواند مانند یک نسخه شفابخش باشد.


محمودی افزود: با توجه به سوابق ارزنده، پتانسیل‌های عظیم اجرایی، علمی و توانمندی استراتژی‌های فرهنگی رهبر، او همانند نگینی بر قامت استوار و تنومند دانشگاه آزاد اسلامی منشأ اثر خواهد بود.


محمودی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود تفکر انقلابی و حاصل سال‌ها تلاش و فعالیت مدیران اسلامی بوده و از نهادهای انقلابی موثر در پیشرفت بویژه در عرصه تحقیق و توسعه بخش های مختلف کشور است، بنابراین مجموعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور بویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خرسندی، حمایت همه جانبه خویش را از اهداف استراتژیک و راهبردهای کلان آقای رهبر در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه اعلام می‌دارد.


وی با قدردانی از نقش موثر دکتر نوریان در پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه انتخاب و انتصاب دکتر رهبر را که با اتفاق آرای اعضای هیات امنای دانشگاه به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته