دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1396 - 01:10
آنا گزارش می‌دهد

ایلام، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، میزبانان مصاحبه دکتری تخصصی از امروز

دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های ایلام، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از امروز 30 تیر میزبان مصاحبه دکتری تخصصی سال 96 این دانشگاه هستند. این مصاحبه تا 2 مرداد ادامه دارد.
کد خبر : 196335

به گزارش خبرنگار آنا، مصاحبه‌های دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی که از 18 تیر آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد از امروز 30 تیر در استان‌های ایلام، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌شود.


این مصاحبه‌ها تاکنون در استان های البرز، تهران، قزوین و قم (18 تا 22 تیر) سمنان، گلستان، گیلان و مازندارن (21 تا 24 تیر) خراسان (جنوبی، رضوی و شمالی) (23 تا 26 تیر) سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد (25 تا 28 تیر) انجام و زمان مناسب برای غایبان و متاخران نیز اعلام شده است.



مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و مرکزی (27 تا 31 تیر) نیز انجام شده و یا در حال انجام است و از امروز در استان‌های ایلام، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد 30 تیر جاری تا 2 مرداد را تاریخ معین برای مصاحبه دکتری تخصصی این دانشگاه اعلام کرده و گفت: تعداد تقریبی افراد دعوت شده به مصاحبه در این استان ١٨٠٠ نفر هستند.


مصاحبه‌ها تاکنون در استان های البرز، تهران، قزوین و قم (18 تا 22 تیر) سمنان، گلستان، گیلان و مازندارن (21 تا 24 تیر) خراسان (جنوبی، رضوی و شمالی) (23 تا 26 تیر) سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد (25 تا 28 تیر) انجام و زمان مناسب برای غایبان و متاخران نیز اعلام شده است

دکتر آرمین محمودی اظهار کرد: این مصاحبه در 14 کدرشته واحد یاسوج و گچساران و در محل واحد یاسوج برگزار می شود و قریب به ٥٠ نفر عضو هیات علمی با درجه استادیاری و دانشیاری در آزمون مصاحبه مشارکت دارند.


دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر که دانشگاه متبوعش از 30 تیر تا 2 مرداد امسال میزبان مصاحبه دکتری تخصصی خواهد بود هم به آنا گفت: این مصاحبه در 17 کدرشته در واحد بوشهر برگزار می شود.


دکتر یوسف قیصری از حضور تقریبی 1900 شکت کننده در این مصاحبه خبر داده و اظهار کرد: 60 استادیار، 13 دانشیار و 4 استاد در این امر مشارکت دارند و امکانات و تسهیلات لازم نیز فراهم است.


دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز اعلام کرد: واحد اهواز در مصاحبه دکتری تخصصی 96 دانشگاه آزاد اسلامی میزبان حدود 6000 نفر داوطلب از سراسر کشور است.


دکتر شهرام لک آمادگی کامل استان خوزستان و واحد اهواز را برای انجام مصاحبه های دکتری مطلوب توصیف کرده و اظهار کرد: تعداد رشته گرایش های مورد مصاحبه 60 رشته گرایش بوده و با انتخاب و صدور احکام 60 مدیر گروه مجرب، مصاحبه تخصصی از بین استادان باتجربه انجام خواهد گرفت.


بر اساس این گزارش، مصاحبه‌های دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی در استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان هم یک تا 4 مرداد و استان های آذربایجان (شرقی و غربی)، اردبیل و زنجان 3 تا 6 مرداد برگزار خواهد شد و پایان بخش مصاحبه های سال 96 دانشگاه خواهند بود.



مصاحبه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی تاکنون در تهران انجام می‌شد. دانشگاه آزاد اسلامی با تدبیر و حسن اعتماد مجموعه مدیریتی جدید در دانشگاه، این اعتبار بزرگ را به استان‌ها داده است که باید این فرصت را مغتنم شمرده و بر اعتبار دانشگاه آزاد اسلامی استان خود بیفزایند.


به گزارش آنــا، نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز تا 15 مرداد به سازمان سنجش ارسال می‌شود و سازمان سنجش نیز پس از پردازش لازم، نتایج را اعلام می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته