دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1396 - 21:20

برادر قاتل آتنا: منتظر اعلام حکم اسماعیل هستم/ به دلیل شباهت بسیاری که با او دارم، طردم می‌کنند

جعفرزاده (برادر اسماعیل رنگرز) درباره آخرین جزئیات پرونده برادرش، گفت: روز گذشته همسر برادرم را برای پاسخگویی به برخی سوالات و تکمیل پرونده احضار کردند.
کد خبر : 196330

حجت جعفرزاده (برادر اسماعیل رنگرز) در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه من به خاطر جرم برادرم شرمنده مردم کشورم هستم، گفت: روزی که برادرم با همسرش تماس گرفت و گفت درون بشکه‌ای پشت وانت که در پارکینگ منزلش پارک شده مواد مخدر پنهان کرده، من و همسرش سریعا به محلی که او گفته بود رفتیم اما به محض اینکه در ساک درون بشکه را باز کردم با جسد یک کودک روبه‌رو شدم و سریعا این مساله را به دادسرا اطلاع دادم.


وی افزود: برادر من قاتل بوده اما من به دلیل شرمی که دارم، نمی‌توانم از خانه خارج شوم و حتی شغل خود را از دست داده‌ام. در این مدت هیچ شخص و مسئولی به خاطر اینکه برادرم را لو دادم و داغدار مرگ آتنا شدم با من هم‌دردی نکرد و همه متاسفانه به دلیل شباهت بسیاری که با اسماعیل دارم من را طرد می‌کنند.


جعفرزاده خاطرنشان کرد: برادرم ممنوع الملاقات است و اگر هم نبود نمی‌خواهم او را ببنیم چون بعد از آن حادثه آبروی ما در این شهر رفته و تنها خواهرم روانه بیمارستان شده و هنوز بهبود نیافته است.


وی تصریح کرد: از اسماعیل هیچ خبری ندارم اما می‌دانم روز گذشته با همسرش تماس گرفتند و او را پاسخگویی به برخی از سوالات احضار کردند و در مورد اخلاق برادرم در منزل سوال کردند.


جعفرزاده با تاکید براینکه از برادر بودن با اسماعیل شرم دارم، یادآور شد: من هم منتظر اعلام حکم اسماعیل هستم زیرا مرگ آتنا من و خانواده‌ام را داغدار کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آتنا اصلانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته