دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1396 - 17:01
در جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی البرز تاکید شد

لزوم همکاری همه بخش‌‌ها با روابط عمومی‌ واحدهای دانشگاهی

شورای هماهنگی روابط عمومی‌ دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به میزبانی واحد کرج و با حضور مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی و مرکز سما این استان برگزار شد.
کد خبر : 196327

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این جلسه با توضیحاتی درباره اهداف این شورا گفت: این شورا به منظور هدایت تحصیلی دانش آموزان برای تحصیل در رشته‌های دانشگاهی موجود در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با توجه به علاقه‌مندی دانش آموزان، ظرفیت و توانایی‌های دانشگاه‌ها و نیاز جامعه تشکیل شد.


علی بختیار با توجه به اقدامات انجام گرفته در سال گذشته توسط روابط عمومی واحد کرج نتیجه آن‌ها را با توجه به آمار موجود مثبت ارزیابی کرد و گفت: در حالی که در بسیاری از واحدهای دانشگاهی شاهد ریزش تعداد دانشجویان بودیم، واحد کرج با رشد مثبت مواجه بود که این نشان دهنده اهمیت تبلیغات در دنیای امروز است.


بختیار همکاری همه بخش‌های دانشگاه با روابط عمومی‌ها را لازمه کارایی مناسب روابط عمومی‌ها در زمینه معرفی شفاف توانمندی‌ها و انعکاس بهتر موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی به جامعه عنوان کرد

وی با توجه به دغدغه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: مسائل مالی فقط یکی از رویکردهای دانشگاه آزاد اسلامی است اما هدف اساسی این دانشگاه تربیت دانشجویانی است که بتوانند در آینده کشور و جامعه تاثیرگذار باشند. دانشجوی ما باید بتواند زمینه ساز ارتباط بیشتر علم و مراکز دانشگاهی با بازار و صنعت و جامعه باشد و به عبارت ساده‌تر دانشگاه باید بازده و خروجی عملی در جامعه داشته باشد.


بختیار همکاری همه بخش‌های دانشگاه با روابط عمومی‌ها را لازمه کارایی مناسب روابط عمومی‌ها در زمینه معرفی شفاف توانمندی‌ها و انعکاس بهتر موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی به جامعه عنوان کرد.


رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز با تایید نقش پررنگ تبلیغات و تاثیر عملکرد روابط عمومی‌ها در دنیای امروز گفت: روابط عمومی مهم‌ترین قسمت دانشگاه است؛ روابط عمومی خوب می‌تواند عدد یک شما را صد جلوه دهد و روابط عمومی ضعیف شاید عدد صد شما را هم نتواند در حد خودش نیز انعکاس دهد پس نتیجه می‌گیریم که نقش روابط عمومی در یک سازمان نقشی مهم و تعیین کننده است؛ بحمدالله روابط عمومی دانشگاه آزاد کرج تاکنون از خود کارنامه مثبت و موفقی عرضه کرده است.


دکتر میرابراهیم صدیق افزود: دانشگاه امروزه به یک صنعت بدل شده و بسیاری از دانشگاه های مطرح دنیا از طریق تبدیل علم به ثروت درآمدهای بالایی کسب می‌کنند. با توجه به تعدد مراکز آموزش عالی در سطح کشور، رقابت برای جذب دانشجو گریزناپذیر است اما این رقابت باید تنها در راستای معرفی بهتر و بیشتر توانمندی‌ها، امکانات و فضاهای موجود در دانشگاه باشد.














این استاد دانشگاه افزود: یکی از راه‌های جذب دانشجو در دانشگاه، همکاری و همدلی دلسوزانه و توام با عرق و علاقه همه دست اندرکاران اعم از مسئولان، استادان و کارکنان است.


صدیق با بیان سیاست و خط مشی تکریم ارباب رجوع در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از وظایف اولیه خدمت در این سیستم ابراز کرد: برخوردهای توام با احترام و همدلی کارکنان و مسئولان دانشگاه با یک دانشجو بخصوص دانشجوی جدید، برای همیشه در خاطر او خواهد ماند.


وی این مهم را در بالا بردن رضایتمندی ارباب رجوع اعم از دانشجویان و خانواده‌های ایشان بسیار موثر دانست.


رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به بخشنامه هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نکات اجرایی آن را بسیار کارساز عنوان کرد و از مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد استان البرز خواست با مطالعه دقیق این بخشنامه (ضمن هماهنگی با روسا و مسئولان مربوط) راهکار‌ها، پیشنهاد‌ها و طرح‌های ابتکاری خود را در زمینه اجرای هرچه بهتر این بخشنامه در شورای بعدی مطرح نمایند.


در ادامه مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به ارائه نظر خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته