دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اولین بازه مصاحبه دکتری تخصصی پایان یافت

۹ و ۱۰ مرداد؛ مصاحبه دکتری تخصصی متاخران در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی

مصاحبه دکتری تخصصی متاخرانی که نتوانسته‌اند در اولین بازه زمانی تعیین شده در مصاحبه دکتری استان خراسان شمالی شرکت کنند، روزهای دوشنبه و سه شنبه ۹ و ۱۰ مرداد سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر : 196320

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با بیان این مطلب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: برای برگزاری هر چه بهتر فرایند مصاحبه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی جلسات متعددی با عوامل اجرایی، استادان و مدیران گروه‌های آموزشی، استادان مصاحبه کننده برگزار شد که پس از انجام اقدامات لازم، مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از جمعه ۲۳ تیرماه آغاز و در روز دوشنبه ۲۶ تیرماه به پایان رسید.


دکتر محمدرضا حسین‌زاده خاطرنشان کرد: داوطلبانی که نتوانسته‌اند در اولین بازه زمانی تعیین شده در مصاحبه دکتری استان خراسان شمالی شرکت کنند، می‌توانند با مراجعه به واحد بجنورد، روزهای دوشنبه و سه شنبه ۹ و ۱۰ مرداد از ساعت ۸ لغایت ۱۳ برای انجام مصاحبه خود اقدام کنند.



وی اظهار کرد: مصاحبه داوطلبان ۱۳ رشته گرایش واحدهای بجنورد و شیروان در ۴ نوبت متوالی و در دو شیفت صبح و عصر در دو دانشکده علوم انسانی و فنی و مهندسی برگزار شد.


حسین‌زاده با توجه به اقدامات و پیش بینی‌های لازم برای سهولت دسترسی به اطلاعات مصاحبه دکتری تخصصی افزود: اطلاعات، اخبار، فرایند انجام مصاحبه، نقشه‌های ورودی شهر بجنورد، مکان مصاحبه و.... از طریق وب سایت واحدهای بجنورد و شیروان، کانال تلگرامی واحد بجنورد که به صورت مجزا برای داوطبان دکتری تخصصی اختصاص داده شده بود در اختیار داوطلبان قرار گرفت.


معاون‌ آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد بجنورد با اشاره به میزان بالای رضایتمندی داوطلبان در این استان گفت: اطلاع رسانی به موقع اخبار و اطلاعیه‌ها، زمان و مکان دقیق مصاحبه، درج اطلاعات در وب سایت و کانال تلگرامی، ارسال پیامک به داوطلبان در نوبت‌های مختلف، پاسخگویی ۲۴ ساعته به سوالات تلگرامی توسط روابط عمومی و پاسخگویی تلفنی از عوامل مهم رضایتمندی داوطلبان بوده است.



حسین‌زاده خاطرنشان کرد: با نظرسنجی که در روز مصاحبه توسط روابط عمومی انجام شد رضایتمندی داوطلبان از سطح بسیار خوبی برخوردار بود و داوطلبان علاوه بر اعلام رضایت خود در برگه‌های نظرسنجی با ارسال پیام به ادمین کانال تلگرامی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، روند انجام مصاحبه، اطلاع رسانی به موقع، جانمایی مکان‌های مصاحبه، تکریم و برخورد عوامل اجرایی، استادان گروه مصاحبه کننده، تسهیلات واحد بجنورد قدردانی و در نظرسنجی‌ها این استان را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی برای ادامه تحصیل خود اعلام کرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته