دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1396 - 12:53
در جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما بوشهر تصویب شد

برگزاری مسابقات علمی مهارت کامپیو‌تر در بوشهر

برگزاری مسابقات علمی مهارت کامپیو‌تر با جذب اسپانسر و مشارکت واحد‌ها در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما بوشهر تصویب شد.
کد خبر : 196247

به گزارش خبرگزاری آنا، جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما بوشهر با حضور مهندس سیدمحمد ابریشمی‌نیا معاون اداری و مالی سازمان سما برگزار شد.


در این جلسه به بررسی مصوبات جلسات پیشین پرداخته و گزارشی از وضعیت حال حاضر، تاریخچه و موفقیت‌های سما بوشهر در زمینه‌های مختلف و برنامه‌های آن در راستای توسعه مدارس و تبیین اهداف مرکز در راستای سیاست‌های سازمان سما ارائه شد.


انتقال تدریجی نیروهای شاغل در آموزشکده به مدارس سما در صورت نیاز با رعایت ضوابط و مقررات مربوط، برگزاری مسابقات علمی مهارت کامپیو‌تر با جذب اسپانسر و مشارکت واحد‌ها در سال تحصیلی ۹۷-۹۶، بازدید علمی و پژوهشی دانشجویان رشته معماری به تفکیک جنسیت، رعایت بخشنامه اردوهای سازمان سما و مشارکت واحد در سال تحصیلی ۹۷-۹۶، بررسی دقیق هزینه‌ها و درآمد‌ها به منظور کاهش هزینه‌های پرسنلی آموزشکده، تمدید قرارداد ساختمان دبستان دخترانه سما با مجوز کمیسیون معاملات واحد، تبدیل و واگذاری یک قطعه از دو قطعه زمین حوزه معاونت سما واقع در شهرک نیایش بوشهر با اخذ مجوزهای قانونی از هیات امنای استان و کمیسیون معاملات سازمان سما از مصوبات این جلسه بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: سما بوشهر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته