دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1396 - 15:58
کوهپایه‌زاده در گفت‌و‌گو با آنا:

زنجانی برای وکلای خارجی‌اش هیچ پیغامی نفرستاده است

وکیل مدافع بابک زنجانی ادعای وکیل شرکت ملی نفت ایران مبنی بر اینکه وی به وکلای خارجی‌اش پیغام داده تا در موضوع شرکت اونر ایر همکاری نکنند خلاف واقع عنوان کرد.
کد خبر : 196077

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص ادعای مطروحه از سوی وکیل شرکت نفت مبنی بر پیغام بابک زنجانی به وکلای خارج کشور به منظور عدم همکاری در باره شرکت هواپیمایی اونر ایر با شرکت نفت اظهار کرد: موکلم 18 فروردین سال 95 طی وکالت‌نامه‌ای رسمی، تمام اختیارات خود را در راستای پیگیری موضوع، طرح شکایت و نهایتا استرداد وجوه حاصل از فروش شرکت هواپیمایی مذکور، به شرکت ملی نفت ایران تفویض کرده است.


وی با بیان اینکه این ادعاها منطقی به نظر نمی‌رسد، تصریح کرد: متاسفانه اینکه ادعا شده موکل پیغام داده همکاری لازم نشود، کاملا خلاف واقع است چون در واقع فروش اموال در خارج از کشور به نفع زنجانی است و می‌تواند در مجازاتش تخفیف بگیرد.


وکیل مدافع زنجانی تاکید کرد که عده‌ای در خارج از کشور تمایل ندارند تا اموال زنجانی به فروش برسد اما این بدان معنی نیست که زنجانی برای آنها پیغام فرستاده باشد.


کوهپایه‌زاده تصریح کرد: اظهارنظرهای نه چندان دقیق و صحیح که مستند به هیچ دلیل و سند و مدرکی نیست، هیچ کمکی به استیفای حقوق بیت المال نمی‌کند.


وی اضافه کرد: مضخص نیست وکیل شرکت نفت این ادعاها را براساس چه سندی مطرح می‌کند در حالی که می‌تواند در سرنوشت موکلم تاثیرگذار باشد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته