دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پاسخ براتی به موارد نقض اساس نامه فدراسیون فوتبال

احمدرضا براتی رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال امروز از ساعت 18:30 دقیقه در رادیو ورزش در مورد موارد نقض اساس نامه فدراسیون فوتبال صحبت خواهد کرد.
کد خبر : 196035

به گزارش گروه ورزشی آنا، برنامهی پرونده رادیو ورزش در بیست و دوم تیرماه، به بررسی تطبیقی اساس نامه فعلی، اساسنامه پیشنهادی و چارت سازمانی فدراسیون فوتبال پرداخت. این برنامه با توجه به برکناری علیرضا اسدی از دبیر کلی فدراسیون فوتبال در روز پنج شنبه بر روی آنتن شبکه رادیویی ورزش رفت اما گویا فدراسیون فوتبال درخواست برنامه دیگری برای پاسخگویی داشته است.


حسین شریفی سردبیر و مجری برنامه پرونده رادیو ورزش در این باره اعلام کرد: «با توجه به مطالب مطرح شده در برنامه پنج شنبه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۶ فدراسیون فوتبال درخواست زمانی برای پاسخگویی به این موارد داشته است به همین منظور تصمیم بر آن شد تا امروز سه شنبه برنامه ی پرونده به شکل فوق‌العاده روی آنتن شبکه رادیوی ورزش برود.»


بنا به تصمیم و تشخیص فدراسیون فوتبال در برنامه ی امروز احمدرضا براتی رییس کمیته حقوقی پاسخ گوی ابهامات حقوقی مطرح شده خواهد بود. در برنامه ی گذشته آقایان منصور عظیم زاده، چیا فوادی، عزیز محمدی، کریم بهرامی و علی رغبتی حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته