دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضایت‌مندی بازرسان دانشگاه آزاد اسلامی از روند برگزاری مصاحبه دکتری خراسان رضوی

بازرسان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از روند برگزاری مصاحبه دکتری استان خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از عملکرد این دانشگاه اعلام رضایت کردند.
کد خبر : 195889

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، علیرضا فضائلی منش ناظر حراست مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و علیرضا طاهری نماینده ناظر مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از روند اجرای مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و حضور در محل و پرسشگری از داوطلبان دکتری خراسان رضوی از عملکرد این دانشگاه در روند اجرایی این آزمون ابراز رضایت‌ کردند.




فضائلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در مشهد با بیان اینکه برای اولین بار مصاحبه دکتری در استانها برگزار می شود، گفت: نظم حاکم بر دو حوزه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بیانگر برنامه ریزی دقیق و کامل و مدیریت مدبرانه در تمام سطوح است که این امر به وضوح دیده می شود.


وی اطلاع رسانی کامل و به موقع به داوطلبان را از ویژگی های بارز این حوزه آزمون دانست و گفت: این امر باعث شده که از ائتلاف وقت های احتمالی پیشگیری شده و داوطلبان دچار سرگردانی نشده و با نهایت آرامش مصاحبه خود را انجام دهند.


فضائلی با قدردانی از تلاش های دکتر شیخ الاسلامی رئیس ستاد اجرایی فرآیند آزمون دکتری استان خراسان رضوی و سایر دست اندرکاران این حوزه، تاکید کرد: رعایت تمام نکات و ملاحظات امنیتی برای برگزاری سالم و عادلانه این آزمون مد نظر ما است که خوشبختانه تمام موارد در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد پیش بینی شده و این آزمون در امنیت کامل برگزار شد.


علیرضا طاهری نماینده ناظر مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی نیز روند برگزاری مصاحبه دکتری در واحد مشهد را رضایت بخش خواند و به آنـا گفت: با بررسی های متعدد و گفتگوهایی که با داوطلبان این حوزه داشتیم ، بلااستثناء تمامی مصاحبه کننده ها از نظم حاکم بر فضای مصاحبه اعلام رضایت کردند که این امر ناشی از پتانسیل و توانمندی استان در برگزاری مصاحبه دکتری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته