دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1394 - 10:39
معاونت دفتر نهاد مقام معظم رهبر در واحد یادگار امام خمینی(ره):

امنیت و صلابت امروز کشور به برکت حضور و وجود شهداست

نمایندگان واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با خانواده شهدای دانشجوی واحد دیدار کردند.
کد خبر : 19584

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر، به پاس قدردانی از مجاهدت‌ها و صبوری‌ خانواده‌های معظم شهدا، تعدادی از مسئولان واحد یادگار امام خمینی(ره) به نمایندگی از دکتر سید فرج‌الله موسوی، رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره)، با خانواده شهدای دانشجوی واحد دیدار و با اهدای گل و لوح سپاس با تجلیل از مقام شامخ شهدا از خانواده این شهیدان والامقام قدردانی کردند.


معاونت دفتر نهاد مقام معظم رهبر در واحدیادگار امام خمینی(ره) شهر ری در این دیدار شهادت را رمز جاودانگی دانست و گفت: شهداء با رفتنشان فرهنگ ایثار و فداکاری را به ما هدیه دادند و خانواده‌هایشان صبر و بردباری را به ما آموختند.


حجت‌الاسلام دکتر یاری‌خانی با توجه به اینکه ما از خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران همواره درس دینداری، مقاومت، ایستادگی، فداکاری، حمایت و حضور در صحنه‌های مختلف را آموخته‌ایم، افزود: امنیت و صلابت امروز در کشور عزیزمان به برکت حضور و وجود شهدای عزیز و خانواده‌های معظم آنهاست که آن را با نثار جان خود برای ما به ارمغان آورده‌اند.


در پایان این دیدار صمیمانه لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از طرف رئیس دانشگاه به خانواده گرانقدر این شهیدان عزیز اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته